Gå til innhold

Sliter du med sopp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge hatt problemer med tilbakevendende soppinfeksjoner og mye utflod (uavhengig av hverandre). Jeg ser mange etterspør tips og råd, og tenkte å gi min tilbakemelding på hva som fungerte.

Etter mange canestenkurer som fungerte på kort sikt, så jeg at Diflucan plutselig var blitt reseptfri. Det er ganske dyrt, men jeg tok pillen, og to dager etterpå: borte! Har ikke hatt soppinfeksjon siden!

Jeg brukte truseinnlegg hver eneste dag i flere måneder, fordi jeg rett og slett ble helt våt. Jeg spylte "inni" skjeden og vasket meg flere ganger om dagen. Etter å ha lest litt rundt sluttet jeg med den overdrevne vaskingen, og deretter truseinnlegg. Etter et par uker var problemet helt borte!

Jeg håper flere har nytte av dette, det er rett og slett befriende!

Anonymous poster hash: 88523...0c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge hatt problemer med tilbakevendende soppinfeksjoner og mye utflod (uavhengig av hverandre). Jeg ser mange etterspør tips og råd, og tenkte å gi min tilbakemelding på hva som fungerte.

Etter mange canestenkurer som fungerte på kort sikt, så jeg at Diflucan plutselig var blitt reseptfri. Det er ganske dyrt, men jeg tok pillen, og to dager etterpå: borte! Har ikke hatt soppinfeksjon siden!

Jeg brukte truseinnlegg hver eneste dag i flere måneder, fordi jeg rett og slett ble helt våt. Jeg spylte "inni" skjeden og vasket meg flere ganger om dagen. Etter å ha lest litt rundt sluttet jeg med den overdrevne vaskingen, og deretter truseinnlegg. Etter et par uker var problemet helt borte!

Jeg håper flere har nytte av dette, det er rett og slett befriende!

Jeg tok diflucan senest i august, og da var den ikke reseptfri.

Jeg vasker vagina (altså på innsiden) etter sex med saltvann. Jeg var så plaget før jeg begynte med dette at jeg måtte sitte i varmt eddikkvann fordi det var det eneste som lindret smertene. Diflucan hjalp null niks, men nå er jeg da kurert jeg og.

Bruker også multigyn actigel.

Anonymous poster hash: d192a...1a5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok diflucan senest i august, og da var den ikke reseptfri.

Jeg vasker vagina (altså på innsiden) etter sex med saltvann. Jeg var så plaget før jeg begynte med dette at jeg måtte sitte i varmt eddikkvann fordi det var det eneste som lindret smertene. Diflucan hjalp null niks, men nå er jeg da kurert jeg og.

Bruker også multigyn actigel.

Diflucan er reseptfri nå :)

Høres slitsomt ut å ha det slik som du har det. Håper du har vært hos, eller drar til gynekolog så du får hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Diflucan er reseptfri nå :)

Høres slitsomt ut å ha det slik som du har det. Håper du har vært hos, eller drar til gynekolog så du får hjelp.

Det er ikke akkurat noe å gjøre noe med :) Går til gyn svært ofte, men av andre grunner :)

AnonymBruker
Skrevet

Ah, tror den reseptfrie er svakere enn den på resept :)

Skrevet

Litt skummelt å fremstille det sånn. Hverken canesten eller diflucan skal brukes for ofte, så det beste er å rådføre seg med lege før man ukritisk popper piller. Selv om den nå er reseptfri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...