Gjest Ennasus Skrevet 10. mai 2015 #81 Skrevet 10. mai 2015 Kutter den opp med kniv etter den er kokt og spiser med gaffel. Fikk en lang spagetti i halsen som barn og ble traumatisert så her har den blitt kuttet opp på forhånd siden det. Heh, når jeg var liten likte jeg å holde i den ene enden, svelge og dra opp igjen Men blir jo noe anna hvis man gjør det med vilje da..
Tøytigern Skrevet 10. mai 2015 #83 Skrevet 10. mai 2015 Jeg elsker denne tråden.Anonymous poster hash: c2af9...fec
venus_ Skrevet 10. mai 2015 #84 Skrevet 10. mai 2015 Heh, når jeg var liten likte jeg å holde i den ene enden, svelge og dra opp igjen Men blir jo noe anna hvis man gjør det med vilje da.. Haha, brakk meg litt av å lese det 1
Edie Skrevet 10. mai 2015 #85 Skrevet 10. mai 2015 For en herlig tråd. Jeg spiser spaghetti med gaffel. Surrer rundt og søler masse. Bestiller dermed aldri dette ute på restaurant. Klarer bare ikke få til det der med skjea. Forøvrig klarer jeg heller ikke bruke spisepinner, skriver spaghetti og uttaler u'en i baguette. Stakkars meg.. (eller de rundt meg kanskje?) I tillegg søler jeg også alltid på svigermors duk. Ingenting med bordskikk å gjøre, jeg er bare jævla klønete ;-) (og heldig(?) for meg søler svigermor like mye)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå