Gjest Eiss Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Som de fine kokkene med skje og gaffel? Gjøkke jeg, deler opp med kniv og gaffel til ca 5 cm lange biter og spiser med gaffel (etter å ha praktisert dette i 10 år, fant jeg nylig ut at det er lettere å brekke opp spaghettien FØR man koker den ) 1
Gjest Nori Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Jeg klipper opp spagettien etter at den er kokt og spiser med gaffel og kniv for å dytte maten på gaffelen.
Gjest EpleDrue Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Snurrer gaffelen rundt, og det er alltid noe av spaghettien som ikke vil være med på morroa, så jeg ender opp med å suge den opp.. Akkurat som en 10 åring.. Bestiller aldri spaghetti når jeg er på restaurant
Gjest Eiss Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Snurrer gaffelen rundt, og det er alltid noe av spaghettien som ikke vil være med på morroa, så jeg ender opp med å suge den opp.. Akkurat som en 10 åring.. Bestiller aldri spaghetti når jeg er på restaurant Det kan bli riktig så vakkert med litt tomatsaus på! Men det er jo litt av sjarmen og, akkurat som med tacoshell.. Litt skal i munnen, resten skal utenpå munnen, på fingrene og tallerkenen. Endret 4. mai 2015 av Eiss
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Knekker den opp i passe lengder før koking Anonymous poster hash: 08914...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Jeg klipper opp spagettien etter at den er kokt og spiser med gaffel og kniv for å dytte maten på gaffelen. Da er det jo mye enklere å knekke den i småbiter på vei opp i kjelen, så slipper du å stå der med saksa og klippe den ferdig kokte. Da blir den jo kald også, innen du er ferdig. Anonymous poster hash: c3950...df6 4
Gjest O.G. Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Snurrer gaffelen rundt på tallerkenen for å få opp spaghettien.
skruf Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Jeg bruker faktisk skje og gaffel......synes det er lettere å snurre opp spaghettien ved hjelp av ei skje. Mannen min derimot bruker kniv og gaffel, og skjærer opp spaghettien. Og ungen surrer bare spaghettien rundt og rundt og stapper den inni munnen
Gjest Eiss Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Jeg vedder på at det finnes en elektrisk spaghettigaffel som snurrer av seg selv. Hvis ikke søker jeg patent! 1
Gjest Nori Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Da er det jo mye enklere å knekke den i småbiter på vei opp i kjelen, så slipper du å stå der med saksa og klippe den ferdig kokte. Da blir den jo kald også, innen du er ferdig. Anonymous poster hash: c3950...df6 Nei, nå koker jeg aldri spagetti, men tagliatelle og da er det ikke aktuelt å knekke den opp før koking. Klippingen tar sikkert 10 sekunder så har aldri opplevd at maten blir kald av det.
Gjest Eiss Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Nei, nå koker jeg aldri spagetti, men tagliatelle og da er det ikke aktuelt å knekke den opp før koking. Klippingen tar sikkert 10 sekunder så har aldri opplevd at maten blir kald av det. Tagliatelle med hva? Har bare brukt den i Al forno
Gjest Nori Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Tagliatelle med hva? Har bare brukt den i Al forno Enten med kjøttsaus (modifisert Bolognese) eller en eller annen form for ostesaus.
Gjest EpleDrue Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Det kan bli riktig så vakkert med litt tomatsaus på! Men det er jo litt av sjarmen og, akkurat som med tacoshell.. Litt skal i munnen, resten skal utenpå munnen, på fingrene og tallerkenen. Har alltid tomatsaus-bart etter jeg har spist spaghetti! Tacoshell er farlig. Halve porsjonen ender opp alle andre steder enn i munnen. Betryggende å høre noen har det som meg
Gjest Eiss Skrevet 4. mai 2015 #14 Skrevet 4. mai 2015 Har alltid tomatsaus-bart etter jeg har spist spaghetti! Tacoshell er farlig. Halve porsjonen ender opp alle andre steder enn i munnen. Betryggende å høre noen har det som meg Jeg tror det er noe særdeles unormalt (og skummelt!) med folk som klarer å spise tacoshell med hendene uten å søle
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #15 Skrevet 4. mai 2015 Nei, nå koker jeg aldri spagetti, men tagliatelle og da er det ikke aktuelt å knekke den opp før koking. Klippingen tar sikkert 10 sekunder så har aldri opplevd at maten blir kald av det. *spagHetti Anonymous poster hash: 3ddce...e05 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #16 Skrevet 4. mai 2015 Enten surrer jeg på gaffelen eller av og til med skje og gaffel (om det blir servert med begge deler). Tror jeg har en ok teknikk, for jeg får det til uten at det henger for mye ned eller blir for mye på gaffelen. Oppskåret spaghetti er bare ekkelt. Små meitemarker.... Det er slik man gjør for barn. Anonymous poster hash: aeb57...082 6
Millimani Skrevet 4. mai 2015 #17 Skrevet 4. mai 2015 Snurrer gaffelen rundt, og det er alltid noe av spaghettien som ikke vil være med på morroa, så jeg ender opp med å suge den opp.. Akkurat som en 10 åring.. Bestiller aldri spaghetti når jeg er på restaurant Snurrer gaffelen rundt på tallerkenen for å få opp spaghettien. Sånn gjør jeg også.. Å kutte spaghettien opp i mindre biter før jeg spiser den, - det faller meg ikke inn lenger. Gjorde det som lita jente, men er ikke akkurat barnet lenger nå...
Gjest EpleDrue Skrevet 4. mai 2015 #18 Skrevet 4. mai 2015 Jeg tror det er noe særdeles unormalt (og skummelt!) med folk som klarer å spise tacoshell med hendene uten å søle Helt enig, og de med helt rene tallerkener... Really folkens?
Tabris Skrevet 4. mai 2015 #19 Skrevet 4. mai 2015 Jeg knekker spaghettien i to før jeg har den i gryta. Så snurrer jeg og spiser. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #20 Skrevet 4. mai 2015 Virkelig? Spaghetti med skje(!)? Hjelpes.. Anonymous poster hash: 3ddce...e05 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå