Gå til innhold

Hvordan spiser du spaghetti?

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia Benson
Skrevet (endret)

Du prøver å unngå å bestille det...?

Er det vanskelig å la være? Sitter på en fin restaurant: FAEN, jeg bestilte spaghetti IGJEN....

Herregud...

Anonymous poster hash: c2ba6...601

Tar du alltid ting så bokstavelig? Det er bare en måte å skrive på. Jeg unngår å bestille det. Ok?

Herregud...

Endret av Olivia Benson
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med parmesan. Samme faen om det er med gaffel, skje, spisepinner eller bare nevene, så lenge det er med parmesan.

Anonymous poster hash: 68937...8f6

• Liker 6
Gjest rådyr
Skrevet

Bruker stort sett skje og gaffel. Kun gaffel om jeg spiser alene. Brekker spaghettien i to før jeg koker den, så den blir lettere å snurre rundt gaffelen.

• Liker 1
Skrevet

Tuller du nå? Når t.o.m hår under armen farges skal selvfølgelig spaghettien også gjennomgå frisering. :lol:

Jeg gjør ikke annet enn å barbere under armene - vet ikke hvor godt det funker å barbere spag(h)ettien?

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Med parmesan. Samme faen om det er med gaffel, skje, spisepinner eller bare nevene, så lenge det er med parmesan.

Anonymous poster hash: 68937...8f6

Hahaha! Parmesan er must ja.

Spiser forøvrig selv med gaffel, men det er ikke akkurat særlig sexy for å si det slik. Pleier å si til kjæresten at jeg er glad vi ikke er på første date sammen, for jeg ender alltid opp med kjøttsaus i hele ansiktet. Jeg spiser ikke med hele ansiktet heller, men det skvetter vel saus mens jeg spiser da

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Du spurte meg om jeg uttalte u'en i baguette. Svaret på det er forsåvidt nei, men det er lite interessant. Rettskrivning og grammatikk er standardisert, det er ikke uttale.

Jeg uttaler u-en i baguette! :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Skje og gaffel. Trodde alle spiste den sånn :klo:

Anonymous poster hash: 5aff1...1b7
  • Liker 1
Skrevet

Jeg får tallerkenen foran meg, legger armene ved siden av tallerkenen og dytter ansiktet nedi spaghettien...Skjønner ikke hvorfor folk ser rart på meg når jeg er ute og bestiller spaghetti, har de ikke sett Lady og Landstrykeren!?

----

Nei, jeg spiser den med gaffel og skje jeg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg uttaler u-en i baguette! :danse:

Det er galt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er galt.

Helt enig. Like galt/harry som å spise spaghetti med skje og gaffel.

Anonymous poster hash: 3ddce...e05

• Liker 2
Skrevet

Jeg klipper opp spaghettien og spiser det med skje :D

AnonymBruker
Skrevet

Jo, faktisk. Hvor italiensk mener du Spaghetti a la capri fra stabburet er egentlig? Enhver italiener hadde fnyst av den boksen. Men det er likefullt pasta. Det blir som å si at all taco er meksikansk ;) det er jo tilnærmet Norges nasjonalrett.

Dette blir jo bare helt latterlig. Selv om vi har omformet den meksikanske tacoen til en norsk variant vil jo ikke si at dette er den riktige måten å spise det på og argumentere med at (antakeligvis norske) "proffer" spiser det slik.

Anonymous poster hash: f63ab...f43

• Liker 2
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Det er galt.

Og vet du? Det driiiiiter jeg i :danse::biggrin::roser:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker denne tråden.

Anonymous poster hash: c2af9...fec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spiser spagetti med gaffel, og pleier aldri å snurre den rundt på gaffelen.

Anonymous poster hash: 036e5...af2
AnonymBruker
Skrevet

Spiser med skjer og gaffel hvis jeg er på restaurant :P

Ellers bare surrer jeg den på gaffelen... slurper litt og søler masse.

Anonymous poster hash: 8377e...0cc
Gjest Ennasus
Skrevet

Dette dilemmaet slipper jeg å ta stilling til.

Spiser ikke spaghetti nemlig :danse:

Gjest Belle âme
Skrevet

Det blir i alle fall sølete! Snurrer det rundt gaffelen, men noke spaghetti er alltid forsatt lange og eg ser ut som ein idiot når eg prøver å råd det i meg :P

Skrevet

Snurrer spaghettien på gaffel og legger den pent over på en spiseskje som jeg spiser "rullen" fra!

Skrevet

Kutter den opp med kniv etter den er kokt og spiser med gaffel. Fikk en lang spagetti i halsen som barn og ble traumatisert så her har den blitt kuttet opp på forhånd siden det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...