Gå til innhold

Hvordan spiser du spaghetti?

Anbefalte innlegg

Gjest Eiss
Skrevet

Helt enig, og de med helt rene tallerkener... Really folkens? :(

Jeg er en av dem der duken hos svigermor gjerne får gjennomgå. Ikke med vilje!

Skrevet

Gaffel og skje, ja. I Italia: kun gaffel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig? Spaghetti med skje(!)? Hjelpes.. Anonymous poster hash: 3ddce...e05

Det er sånn proffene gjør det da :).

Anonymous poster hash: c3950...df6

• Liker 4
Gjest EpleDrue
Skrevet

Jeg er en av dem der duken hos svigermor gjerne får gjennomgå. Ikke med vilje!

Haha, svigermors drøm? :fnise:

Gjest Eiss
Skrevet

Youtube har fasiten for alle fintfolk:

Gjest Eiss
Skrevet

Haha, svigermors drøm? :fnise:

Tviler sterkt!! :P

AnonymBruker
Skrevet

Med gaffel og skje. Ser ikke hva problemet er, det er jo den letteste måten og NULL rot rundt munnen.

Anonymous poster hash: 88c61...285
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn proffene gjør det da :).

Anonymous poster hash: c3950...df6

HAHAHAHHAHAHAHA :skratte:

Hvor i all verden har du fått dette fra?!

Anonymous poster hash: 3ddce...e05

• Liker 3
Gjest Eiss
Skrevet

HAHAHAHHAHAHAHA :skratte: Hvor i all verden har du fått dette fra?! Anonymous poster hash: 3ddce...e05

Veit ikke med deg, men jeg har sett både Gordon Ramsay og Marco Pierre White spise spaghetti med skje. Dog kan det ha vært en feiltakelse av dem pga nervøsitet og sceneskrekk?

AnonymBruker
Skrevet

Veit ikke med deg, men jeg har sett både Gordon Ramsay og Marco Pierre White spise spaghetti med skje. Dog kan det ha vært en feiltakelse av dem pga nervøsitet og sceneskrekk?

Vær vennlig og gi meg linker hvor det står at italienere spiser pasta med skje.

• Liker 1
Gjest Eiss
Skrevet

Vær vennlig og gi meg linker hvor det står at italienere spiser pasta med skje. Anonymous poster hash: 3ddce...e05

Vær vennlig og forstå forskjellen på "kokker" og "italienere", det finnes eget mer enn italian cuisine når man snakker om kjøkken vettu

• Liker 4
Gjest EpleDrue
Skrevet

Tviler sterkt!! :P

Sier hun noe på det, får du bare si du er ekte nordmann og spaghetti / taco spises på den måten!

AnonymBruker
Skrevet

Vær vennlig og forstå forskjellen på "kokker" og "italienere", det finnes eget mer enn italian cuisine når man snakker om kjøkken vettu

Absolutt ikke når det kommer til pasta.

• Liker 1
Gjest Eiss
Skrevet

Absolutt ikke når det kommer til pasta. Anonymous poster hash: 3ddce...e05

Jo, faktisk. Hvor italiensk mener du Spaghetti a la capri fra stabburet er egentlig? Enhver italiener hadde fnyst av den boksen. Men det er likefullt pasta. Det blir som å si at all taco er meksikansk ;) det er jo tilnærmet Norges nasjonalrett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, faktisk. Hvor italiensk mener du Spaghetti a la capri fra stabburet er egentlig? Enhver italiener hadde fnyst av den boksen. Men det er likefullt pasta. Det blir som å si at all taco er meksikansk ;) det er jo tilnærmet Norges nasjonalrett.

Dette er jo bare tull!

Jeg sier jo at den riktige måten og spise pasta på er IKKE med skje! Hvor i all verden har du fått det for deg at jeg liker den maten jeg ikke ville servert de hjemløse en gang?

Latterlig!

• Liker 3
Gjest Eiss
Skrevet

Dette er jo bare tull! Jeg sier jo at den riktige måten og spise pasta på er IKKE med skje! Hvor i all verden har du fått det for deg at jeg liker den maten jeg ikke ville servert de hjemløse en gang? Latterlig! Anonymous poster hash: 3ddce...e05

Jeg har aldri sagt at den riktige måten å spise pasta på er med skje, jeg sa at mange KOKKER spiser pasta med skje. Skjønte du det nå, eller? Beklager, du er litt for kantete og opprevnet uten logisk sans og trekker usedvanlig absurde slutninger, så gir opp å diskutere med deg ;) ! Makan...

• Liker 6
Gjest EpleDrue
Skrevet

Jeg har aldri sagt at den riktige måten å spise pasta på er med skje, jeg sa at mange KOKKER spiser pasta med skje. Skjønte du det nå, eller? Beklager, du er litt for kantete og opprevnet uten logisk sans og trekker usedvanlig absurde slutninger, så gir opp å diskutere med deg ;) ! Makan...

:fnise:

Gjest Nori
Skrevet

*spagHetti

Javel?

Ordboka er ikke enig med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke kokker spiser pasta ala capri (eller hva nå enn du kalte det..)?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Javel?

Ordboka er ikke enig med deg.

Joda.. Hvis du vil ta den norske metoden så fint for meg. Sier du U'en i baguette også?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...