Gå til innhold

Kjønnsvorter(noen fler?)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 100 % sikker på at jeg ble smittet med kjønnsvorter, mange år siden. Har hatt to utbrudd tror jeg, og det har forsvunnt begge gangene. Jeg har nå hatt det i sikker 2 år eller slikt, men de gikk endelig bort igjen. Jeg leser at de kan komme tilbake,men de fleste har bare ett utbrudd.

Er jeg dømt for livet med dette? Det var ikke så ille at jeg følte det trengte noen behandling, men kjenner at de er veldig flat (de var mer utstående før) og jeg kjenner at de er veldig flate nå. Kan det ta lang tid før de går HELT bort?

Og må jeg bruke kondom for resten av livet eller? Sjansen er jo stor for at jeg smitter en kjæreste da siden det oftest er i kroppen for livet..

Da må jo han enten velge å bli smittet (muligens) eller bruke kondom.

Noen andre som har hatt, eller har og som ikke har smittet en kjæreste f.eks selv med viruset? :/

Anonymous poster hash: e61ea...8f4
Videoannonse
Annonse
Gjest Castielz
Skrevet

Kondom vil dessverre ikke gi 100% beskyttelse mot HPV, og det finnes ingen vaksine (som dekker alle typene) eller kur.

Men kroppen vil sakte men sikkert ta seg av viruset, har du ikke hatt utbrudd på 8-12 mnd kan det med stor sannsynlighet bety at viruset er ute av kroppen.

Men det finnes dessverre typer som aldri forsvinner helt.

Skulle du få deg kjæreste er dette noe du burde være åpen om, dette er veldig vanlig og ikke noe å være flau for!

AnonymBruker
Skrevet

Einig med Castielz. Sjølv fekk eg fryst dei vekk for sju år sidan, og har ikkje hatt utbrudd etter det. Kjæresten min har kanskje (sikkert) fått det men har ikkje fått utbrudd. Har vore ilag i 5-6 år :)

Anonymous poster hash: bae6a...a52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...