Gå til innhold

Senere utviklet..?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. leste nettopp en tråd om at de som har spesialundervisning tydeligvis er senere utviklet? Stemmer dette?
Selv måtte jeg ha det i ett fag på vgs..
Har alltid følt meg litt barnslig i forhold til de på min alder :(
Gir dette fasitsvar på alt? På hvor bra du kan tjene, hvor tidlig du vil kjøpe din egen leilighet, hvor tidlig ute du er med alt egentlig?
Om vi er sist ute, så må vi jo bli noen utrolig uintressante personer?! Og hvordan skal dette bli på jakten etter kjæreste?



Anonymous poster hash: 9fa5e...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...