Gå til innhold

prestasjonsangst...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nå 6 måneder siden jeg og kjæresten hadde sex sist. Vi har nettopp fått barn (eller er 2 måneder siden). Hun slet mye i svangerskapet med hofte/rygg problemer så det ble fint lite da. Forståelig nok! Nå sliter hun enda litt med det men er mye bedre. Hun går derfor runst å sier hvertfall en gang om dagen at nå er det ikke lenge til hun er klar for sex igjen! Hun gleder seg så. Det gjør jeg også. Men jeg gruer meg mer...

6 måneder er en stund. Og jeg har de siste gangene vi har hatt sex slitt mye med for tidlig utløsning... Det går så på psyken min. Før kunne jeg gi henne minst 3 vaginale orgasmer etter hverandre før jeg kom. Nå klarer jeg ikke 1 engang... Så det blir til at jeg fullfører for henne med fingre og sexleketøy (europe magic wand). Hun har sånn ca sagt når tid vi skal ha sex neste gang da hun gjerne vil ha huset for oss selv så vi får familie til å passe barnet. Det er til uka en gang. Kjenner jeg bare gruer meg over det hele. Fordelen med kjæresten min er dog at hun har tillatt meg å være den dominerende. Og at jeg kan gjøre h a jeg vil(innenfor beggea moraler og prinsipper naturligvis). Men jeg vil da gjøre det ekstra spesielt dor henne. Noen råd til hvordan jeg kan dominere henne? Hun hater kvelning og deep-throat så hardcore bondage blir det ikke! Like greit for jeg tenner på at dama får puste like godt som jeg gjør selv. På forhånd takk :)

Anonymous poster hash: 1bfd1...52c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nå 6 måneder siden jeg og kjæresten hadde sex sist. Vi har nettopp fått barn (eller er 2 måneder siden). Hun slet mye i svangerskapet med hofte/rygg problemer så det ble fint lite da. Forståelig nok! Nå sliter hun enda litt med det men er mye bedre. Hun går derfor runst å sier hvertfall en gang om dagen at nå er det ikke lenge til hun er klar for sex igjen! Hun gleder seg så. Det gjør jeg også. Men jeg gruer meg mer...

6 måneder er en stund. Og jeg har de siste gangene vi har hatt sex slitt mye med for tidlig utløsning... Det går så på psyken min. Før kunne jeg gi henne minst 3 vaginale orgasmer etter hverandre før jeg kom. Nå klarer jeg ikke 1 engang... Så det blir til at jeg fullfører for henne med fingre og sexleketøy (europe magic wand). Hun har sånn ca sagt når tid vi skal ha sex neste gang da hun gjerne vil ha huset for oss selv så vi får familie til å passe barnet. Det er til uka en gang. Kjenner jeg bare gruer meg over det hele. Fordelen med kjæresten min er dog at hun har tillatt meg å være den dominerende. Og at jeg kan gjøre h a jeg vil(innenfor beggea moraler og prinsipper naturligvis). Men jeg vil da gjøre det ekstra spesielt dor henne. Noen råd til hvordan jeg kan dominere henne? Hun hater kvelning og deep-throat så hardcore bondage blir det ikke! Like greit for jeg tenner på at dama får puste like godt som jeg gjør selv. På forhånd takk :)Anonymous poster hash: 1bfd1...52c

Jeg tror av erfaring at første gangen etter svangerskap og fødsel er noe dere bare "må få unnagjort". Med det mener jeg ikke helt uromantisk kjappis, men begge gruer seg nok litt fordi det er lenge siden, og fordi hun kanskje er veldig spent på hvordan det vil føles etter fødselen (hvis det er det første barnet deres)

Det er litt skummelt/vanskelig å hoppe på hesten igjen liksom.. Begge har forventninger ig gleder/gruer seg nesten.. Hvis dere har hele dagen eller kvelden alene, så snakk litt sammen.. Si at du gleder deg og ikke minst vis henne vor flott hun er - typisk at man ikke akuratt føler seg lekker etter å gjennomgått fødsel og alt det medbringer. Om den føste gangen blir litt kjappis fra deg, så gjør ikke det noe. Kos dere med leketøy, hender og tunge. Kanskje gi hverandre litt massasje og gjør det til en deilig laang stund sammen, og ta gjerne en runde nr 2 og 3 slik at begge virkelig får kjenne på hvor deilig det er å ha hverandre igjen :)

Dette går helt fint, om du får tidlig utløsning så er ikke det rart etter så lang tid uten spesiell sexuell kontakt.. Så bruk tid å ta flere omganger for å ta litt igjen av "det tapte" ;)

Anonymous poster hash: 933f3...c46

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror av erfaring at første gangen etter svangerskap og fødsel er noe dere bare "må få unnagjort". Med det mener jeg ikke helt uromantisk kjappis, men begge gruer seg nok litt fordi det er lenge siden, og fordi hun kanskje er veldig spent på hvordan det vil føles etter fødselen (hvis det er det første barnet deres)

Det er litt skummelt/vanskelig å hoppe på hesten igjen liksom.. Begge har forventninger ig gleder/gruer seg nesten.. Hvis dere har hele dagen eller kvelden alene, så snakk litt sammen.. Si at du gleder deg og ikke minst vis henne vor flott hun er - typisk at man ikke akuratt føler seg lekker etter å gjennomgått fødsel og alt det medbringer. Om den føste gangen blir litt kjappis fra deg, så gjør ikke det noe. Kos dere med leketøy, hender og tunge. Kanskje gi hverandre litt massasje og gjør det til en deilig laang stund sammen, og ta gjerne en runde nr 2 og 3 slik at begge virkelig får kjenne på hvor deilig det er å ha hverandre igjen :)

Dette går helt fint, om du får tidlig utløsning så er ikke det rart etter så lang tid uten spesiell sexuell kontakt.. Så bruk tid å ta flere omganger for å ta litt igjen av "det tapte" ;)

Ja det er første barnet. Jeg prøver hver dag å vise henne at hun er mitt alt. Og hun sier hun får den oppmerksomheten hun trenger. Hun kan fint komme til meg å si at magen har begynt å henge litt. Er jo vanlig det når det ikke lengre er et barn inni magen som strekker ut huden. Men da aier jeg vare at det er jo ikke så ille som hun skal ha det til og det er helt normalt. Så er hun over det igjen.

Jeg vet at vi kan ta flere runder men jeg tviler på henne. Har som regel vært sånn de siste gangene at når jeg har kommet er vi ferdige. Hun har ikke giddi på en måte. Så det har blitt en rar vane for henne å bare tilfredstille meg så ferdig. Selv om jeg prøver å fullføre på henne også. Men det kan jo være at det var at hun egentlig ikke orket sex men gjorde det fordi for å tilfredstille meg siden det ikke ble så mye i løpet av graviditeten. Jeg vil ihvertfall tilfredstille henne og det vet hun også.

Anonymous poster hash: 1bfd1...52c

AnonymBruker
Skrevet

Vil råde deg til å ikke være dominant når det er første gangen etter svangerskapet. Gi hun elskov som hun fortjener om en ekte kvinne! Og husk også på at fødsel gjør noe med underlivet så hun kan være sår og få smerter og skader om du går for hardt og rått på!

Anonymous poster hash: 509a3...dfa
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er første barnet. Jeg prøver hver dag å vise henne at hun er mitt alt. Og hun sier hun får den oppmerksomheten hun trenger. Hun kan fint komme til meg å si at magen har begynt å henge litt. Er jo vanlig det når det ikke lengre er et barn inni magen som strekker ut huden. Men da aier jeg vare at det er jo ikke så ille som hun skal ha det til og det er helt normalt. Så er hun over det igjen.

Jeg vet at vi kan ta flere runder men jeg tviler på henne. Har som regel vært sånn de siste gangene at når jeg har kommet er vi ferdige. Hun har ikke giddi på en måte. Så det har blitt en rar vane for henne å bare tilfredstille meg så ferdig. Selv om jeg prøver å fullføre på henne også. Men det kan jo være at det var at hun egentlig ikke orket sex men gjorde det fordi for å tilfredstille meg siden det ikke ble så mye i løpet av graviditeten. Jeg vil ihvertfall tilfredstille henne og det vet hun også. Anonymous poster hash: 1bfd1...52c

Som du sier, at det i graviditeten har vert "fort gjort" for å bare tilfredstille deg, er nok fordi de fleste kvinner og kanskje kjæresten din mister sexlysten når graviditeten er typisk 2-3 trimester.. Så det trenger ikke å være tilfelle nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...