Gå til innhold

Hvordan te seg når man vinner noe


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Burde ikke bli det, men blir stadig overrasket over hvor utakknemlige folk er. Hadde jeg vunnet en stor gevinst hadde jeg ihvertfall ikke klaget. Registrerer bare at noen gjør det. Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Pøh!

Jeg vant to og en halv mill i vikinglotto i går, men andre har jo faenmeg vunnet nesten 20 mill tidligere.

Føles som om jeg har tapt 17,5 mill, og det svir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh!

Jeg vant to og en halv mill i vikinglotto i går, men andre har jo faenmeg vunnet nesten 20 mill tidligere.

Føles som om jeg har tapt 17,5 mill, og det svir!

altså... jeg tar gjerne de millene jeg altså, så trenger du ikke tenke på det mer lissom!!!

*snill aline*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Ok. Hvis jeg vinner masse penger, bør jeg altså vokte meg vel for å klage over problemene mine til noen. Den er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, Green Sky, det bør du. Ikke sant det høres absurd ut? Man vinner, noe for så å klage over det? Det skjer ikke lengre unna enn på en av de andre debattene her inne da. Usj æsj.

Hadde jeg vunnet noe, hva som helst, et par sokker på basar, hadde jeg blitt glad for sokkene, ikke satt meg til og klaget over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. inrømmer at jeg klager litt når jeg gang på gang vinner 30 .. og de glemmer å sette på de siste 5-6 nullene... det burde da være måte på rot også... en gang - ja vel, men flere... :evil:

Og Trøffel... jeg kan også godt stille meg opp sammen med Aline for å avhjelpe deg altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun der som vant brudekjole? Jojo. Noen stresser mer enn andre. BETYDELIG mer.

.. den har jeg gått glipp av .. men så er jeg jo ikke mye inne på bryllup heller da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...