AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Samboeren min går på do for å bæsje opptil 4-5 ganger om dagen. Det minste han har gått er 2 ganger hver dag. Jeg er litt bekymret for at noe er galt? Han sier at det ikke er noe å bekymre seg over, men det er vel ikke normalt å gå på do for å gjøre nummer to flere ganger om dagen? Skikkelig rart å spørre om sikkert, men han er et skikkelig stabeist som aldri innrømmer om han er syk eller at noe er galt så får aldri noe ut av han. Anonymous poster hash: d1a37...96b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Det er ikke særlig normalt nei. Kanskje han reagerer på noen matvarer uten å vite det? Ville dratt en tur til legen.. Anonymous poster hash: e86ee...4ba 1
daemonia Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Visste ikke at det fantes noen fasit for hvor ofte som er korrekt antall dobesøk i løpet av en dag. Det er vel like individuelt som alt annet.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Det er normalt å ha avføring flere ganger om dagen, flere ganger i uka... Anonymous poster hash: bd527...63f
Kragebein Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Generelt er vel alt mellom 3 ganger om dagen og 3 ganger i uken normalt. Så lenge han har normal avføring (ikke hard eller diaré) er det nok ikke noe å bekymre seg for. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå