Gå til innhold

Bæsjer 2-4 ganger om dagen?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min går på do for å bæsje opptil 4-5 ganger om dagen. Det minste han har gått er 2 ganger hver dag. Jeg er litt bekymret for at noe er galt?

Han sier at det ikke er noe å bekymre seg over, men det er vel ikke normalt å gå på do for å gjøre nummer to flere ganger om dagen? Skikkelig rart å spørre om sikkert, men han er et skikkelig stabeist som aldri innrømmer om han er syk eller at noe er galt så får aldri noe ut av han.

Anonymous poster hash: d1a37...96b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke særlig normalt nei. Kanskje han reagerer på noen matvarer uten å vite det? Ville dratt en tur til legen..



Anonymous poster hash: e86ee...4ba
  • Liker 1
Skrevet

Visste ikke at det fantes noen fasit for hvor ofte som er korrekt antall dobesøk i løpet av en dag.

Det er vel like individuelt som alt annet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt å ha avføring flere ganger om dagen, flere ganger i uka...

Anonymous poster hash: bd527...63f

Skrevet

Generelt er vel alt mellom 3 ganger om dagen og 3 ganger i uken normalt. Så lenge han har normal avføring (ikke hard eller diaré) er det nok ikke noe å bekymre seg for.

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...