Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg prøver å få hele leiligheten i èn stil. Jeg elsker det gotiske/rocka, rødt, svart og gull.. Også er jeg veldig glad i massive, antikke møbler, men det vet jeg koster skjorta!

Er det noen blogger eller andre sider der ute som har noen sånne tips? Litt sånn mørkt og dystert, men likevel sånn at det er varmt og hjemmekoselig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar! :D Men panterett?

• Liker 1
Skrevet

Blir også veldig glad hvis noen har linker til sider hvor man kan få tak i sånne type møbler :)

Skrevet

Oi, satt på tlfen min.. så det ble autocorrected :P

Skal være Pinterest :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikea har svart fløyelssofa

Anonymous poster hash: 6665f...e9e
Skrevet

Som noen har nevnt tidligere tror jeg Pinterest vil ha mye bra, da også spesielt hvordan du kan "gotifisere" vanlige møbler, sånn DIY. :)

Skrevet

Haha, alltid gøy med autocorrect! ^^

Takker for alle svar! :)

Skrevet

Du kan fint få stilen til en billig penge om du ikke er imot å male møbler og kanskje få de trekt om.

Skrevet

https://www.google.se/search?q=how+to+decorate+gothic+for+home&biw=1280&bih=785&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-lxLVderMYHUsAHlkIHACw&ved=0CCwQ7Ak

Tips for å få det billigere er å kjøpe saker på loppis eller ikea, så male om. Sette på lister og lakke. Spraylakk er lett.

For eksempel: kjedelige kjøkkenstoler lakkeres i svart, setet trekkes om i passende tekstil.

Med stiftpistol og spraylakk kommer du langt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...