Gå til innhold

Underlivshygiene for slikking - tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jenter!

Jeg lurer på hvordan dere som er seksuelt aktive og blir slikket "vedlikeholder" rensligheten der nede? :)

Vi er jo bygd sånn at det ikke tar lang tid før man blir klam etter en dusj, også er det jo et område med spor av urin, utflod og kanksje noen ganger blod (?).

Og vi er jo glade i våre menn, og vil at de ikke skal måtte smake og lukte på mye ekkelt.

Så jeg lurer på om noen her inne har noen tips for å bygge det inn i hverdagsrutinen - enkelt og kjapt?

JLovesMac har en video på Youtube hvor hun sier at hun alltid tørker seg med våtservietter når hun er ferdig på toalettet av respekt for kjæresten.

Men det vil jo da smake såpe? Heller såpesmak enn urin, naturligvis, men hvordan kan man unngå all kjip smak?

Føler ikke for å bruke en våt vaskeklut hver gang jeg har vært på do :P Hehe

(Sex skjer jo spontant, så er ikke så lett å planlegge)

Anonymous poster hash: 2e3e7...425
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ehm. Har ikke fått noen klager så langt. Har normal hygiene og dusjer en til to ganger per dag.

Anonymous poster hash: 5c1d4...ef3
AnonymBruker
Skrevet

Vasker meg bare med vann. Brukte intimsåpe en stund, men fikk sopp.

Anonymous poster hash: b5f75...adc

• Liker 1
Skrevet

Det er bare de to første slikkene som smaker piss. Slapp av, etterpå blir det bare bedre og bedre. Så lenge dere skyller av skrukken sånn at det ikke gjærer i gammel fukt og hudrester, så takler vi hva en vanlig dags bruk innebærer. Kjipt hvis det ikke skulle smake noe. Da kunne en like gjerne sutte på en narresmokk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vannvask skal holde i lange baner med mindre du har sopp eller baktriell vaginose.
Man skal ikke vaske seg mer enn en gang om dagen, og jo oftere du gjør det jo raskere blir det bakterie ubalanse.

Anonymous poster hash: 859d7...1dd
AnonymBruker
Skrevet

Vasker meg bare med vann. Brukte intimsåpe en stund, men fikk sopp.

Har aldri brukt det før. Har det noe å si på hvor lenge huden holder seg renslig der? At den takler "klamhet" bra? Eller er det bare av helseårsaker at man bruker såpe med lav PH? :)

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt det før. Har det noe å si på hvor lenge huden holder seg renslig der? At den takler "klamhet" bra? Eller er det bare av helseårsaker at man bruker såpe med lav PH? :)

Tror man bør holde såpe unna der, det holder med vann.

AnonymBruker
Skrevet

dusjer en til to ganger om dagen, og hvis jeg føler meg ufresh bruker jeg våtservietter (men dette er sjelden). De fra asan lukter ikke såpe.

Anonymous poster hash: df76e...c84
Skrevet

Dusjer kroppen hver dag og bruker kun vann nedentil. Aldri fått noen klager fra kjærsten selv om det er en hel dag siden jeg dusjet.

• Liker 1
Skrevet

Det er bare de to første slikkene som smaker piss. Slapp av,

Uææ :-O Det er ikke akseptabelt etter min mening. Heller å være nøye med hygiene.

Vann/dusj fungerer.

Vær spesielt nøye med stedene mellom hudfoldene, det har lett for å samle seg små dopapirrester der som er vanskelig å oppdage.

(En annen ting jeg har oppdaget er at det har en tendens til å feste seg smuss på brystvortene. Man må være nøye for å se det og få renset det ut. Lite lekkert med små hud, støv og bomullsklumper.)

• Liker 2
Skrevet

Jeg vasker med vann hver gang når jeg dusjer. Hvis jeg vet at jeg skal ha sex og det er lenge siden jeg har dusjet, bruker jeg en våtserviett dersom det er tilgjengelig.

AnonymBruker
Skrevet

Uææ :-O Det er ikke akseptabelt etter min mening. Heller å være nøye med hygiene.

Vann/dusj fungerer.

Vær spesielt nøye med stedene mellom hudfoldene, det har lett for å samle seg små dopapirrester der som er vanskelig å oppdage.

(En annen ting jeg har oppdaget er at det har en tendens til å feste seg smuss på brystvortene. Man må være nøye for å se det og få renset det ut. Lite lekkert med små hud, støv og bomullsklumper.)

Enig :) Jeg ville ikke likt det selv, så forventer ikke at andre skal det ; )

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som liker at jenta smaker litt stramt?

Ingenting som en skikkelig knock out når en legger tunga på musa og det smaker reke.

Anonymous poster hash: 77dbd...51e
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men jeg kjenner meg ikke igjen i den kommentaren om at "vi er bygd sånn og det er ikke lenge før man er klam etter en dusj".

Med mindre jeg trener, danser eller gjør noe veldig fysisk anstrengende så føler jeg meg hverken klam eller skitten i underlivet, ikke lukter det spesielt heller. Jeg er alltid klar for sex, og ikke har jeg fått klager heller,...

Vasker meg daglig i underlivet med vann. Litt såpe bak hvis det et behov for det.

Anonymous poster hash: 2c095...551

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...