AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Ja, overskriften taler vel for seg selv. Anonymous poster hash: 924e6...f44
anonyymb Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Jaa, absolutt. Sex skal være hardt og litt vondt til tider. Elsker når det går litt vilt for seg 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Jepp. Jo mer passion, jo bedre. Anonymous poster hash: 233e2...f76
Cathrine88 Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Ja, overskriften taler vel for seg selv. Anonymous poster hash: 924e6...f44 Nei? Jeg får bilder av i hodet av en som ligger der som et slakt mens den andre jokker som en psykotisk kanin. 14
Gjest Olivia Benson Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Ja, overskriften taler vel for seg selv. Anonymous poster hash: 924e6...f44 Egentlig ikke... 1
Maleficenta Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Ja, overskriften taler vel for seg selv. Anonymous poster hash: 924e6...f44 Neeei. Uttrykket sier ikke meg så mye. Hvorfor grise?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Foretrekker "sauepult" Anonymous poster hash: 3a95d...9cc 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Til mann 48 eller gutt 16, nei det gjør jeg ikke. Sex skal være lidenskapelig og følsomt. Gjør ikke noe med en rå runde av og til, men menn som bruker order "grisepule" får ikke komme nær meg ihvertfall , litt respekt for kvinnekroppen og partneren syns jeg man skal ha! Anonymous poster hash: 080a4...c7f 5
furks Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Man kan vel ha respekt for jenter selvom man liker å "grisepule" ? Ordet er vel litt negativt ladet, men jeg skjønner hva TS vil frem til. Og ja, jeg elsker det. Og partneren min elsker å "grisepule" meg. Det betyr ikke at han ikke har respekt for meg. 3
Maleficenta Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Man kan vel ha respekt for jenter selvom man liker å "grisepule" ? Ordet er vel litt negativt ladet, men jeg skjønner hva TS vil frem til. Og ja, jeg elsker det. Og partneren min elsker å "grisepule" meg. Det betyr ikke at han ikke har respekt for meg. Hadde ikke vært tennende for meg om en mann sa: jeg har så lyst å grisepule deg... og igjen hva vil det si å grisepule? Hvorfor grise? I mitt hode høres grisepule ut som noe skikkelig ekkelt som involverer sære fetisjer med urin og verre ting involvert.. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Det virker som det er ordvalget som gjør selve akten som avtennende. Har de kvinnene som synes dette noe bedre utvalg av ord som gjør denne type akt noe mer eh.....aktverdig? Trollpule? Anonymous poster hash: 87d87...6e4
Maleficenta Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Det virker som det er ordvalget som gjør selve akten som avtennende. Har de kvinnene som synes dette noe bedre utvalg av ord som gjør denne type akt noe mer eh.....aktverdig? Trollpule?Anonymous poster hash: 87d87...6e4 Må man ha et ord foran pule? 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Til mann 48 eller gutt 16, nei det gjør jeg ikke. Sex skal være lidenskapelig og følsomt. Gjør ikke noe med en rå runde av og til, men menn som bruker order "grisepule" får ikke komme nær meg ihvertfall , litt respekt for kvinnekroppen og partneren syns jeg man skal ha!Anonymous poster hash: 080a4...c7f Kom deg ned fra din prippne hest. Grisepuling er digg!!Anonymous poster hash: 3b718...815 4
Maleficenta Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Kom deg ned fra din prippne hest. Grisepuling er digg!!Anonymous poster hash: 3b718...815 Det er sikkert det. Men det er nå selve ordet som ikke høres så bra ut
Onar Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Grisepule! I det kan det ligge så mangt... Det trenger ikke å ligge noe grisete i det begrepet...men nå er jeg en mann som aldri har hatt "skitten eller grisete sex". Hvis jeg hadde snakket om grisepule tenker jeg på en hel kveld og natt avsatt til der vi hadde sex hele tiden. med hvile innimellom. Det vil si sex til vi begge var så utmattet og slitne. Hvor vi faktisk er helt møre og ikke orker mer av utmattelse... Det kan sikkeet starte forsiktig og fintfølende som mange kvinner vil ha det, men litt mer folus på sex og kropp uten for mye fintføleri. Litt greit at kvinnen ikke alltid setter premissene for hvordan sexen skal foregå (snakker ikke om kinky sex, men sex innenfor det begge er komfortable med). Grisepule betyr verken kinky eller penetrering på steder hvor i mine øyne pentrering ikke skal skje.
Cathrine88 Skrevet 3. mai 2015 #16 Skrevet 3. mai 2015 Det virker som det er ordvalget som gjør selve akten som avtennende. Har de kvinnene som synes dette noe bedre utvalg av ord som gjør denne type akt noe mer eh.....aktverdig? Trollpule? Anonymous poster hash: 87d87...6e4 For meg høres det som sagt ut som sex hvor den ene ikke gjør noe som helst, bare ligger og tar imot - og det høres kjedelig ut. Hva er forskjellen på "grisepuling" og vanlig røff sex? 3
Maleficenta Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 Grisepule! I det kan det ligge så mangt... Det trenger ikke å ligge noe grisete i det begrepet...men nå er jeg en mann som aldri har hatt "skitten eller grisete sex". Hvis jeg hadde snakket om grisepule tenker jeg på en hel kveld og natt avsatt til der vi hadde sex hele tiden. med hvile innimellom. Det vil si sex til vi begge var så utmattet og slitne. Hvor vi faktisk er helt møre og ikke orker mer av utmattelse... Det kan sikkeet starte forsiktig og fintfølende som mange kvinner vil ha det, men litt mer folus på sex og kropp uten for mye fintføleri. Litt greit at kvinnen ikke alltid setter premissene for hvordan sexen skal foregå (snakker ikke om kinky sex, men sex innenfor det begge er komfortable med). Grisepule betyr verken kinky eller penetrering på steder hvor i mine øyne pentrering ikke skal skje. Men hvorfor ordet grise? Har griser så heftig sex da liksom eller?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #18 Skrevet 3. mai 2015 Men hvorfor ordet grise? Har griser så heftig sex da liksom eller? Vel, sex kan jo være grisete i form av svette og andre kroppsvæsker. Det finnes da flere typer av puling? Anonymous poster hash: 87d87...6e4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 Men hvorfor ordet grise? Har griser så heftig sex da liksom eller? Er det å spise som en gris helt ukjent for deg ? Anonymous poster hash: 87d87...6e4 1
Snof Skrevet 3. mai 2015 #20 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Syns at ts skal forklare hva som menes med grisepule med lambda og amplitude. Helst med en graf, der x-aksen blir tiden. Så kan vi diskutere hvor stor varians som aksepteres. Bruk den her formelen: Viktig det her siden mange ser ut til å ha ulik oppfatning av grisepule Endret 3. mai 2015 av Snof 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå