AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Kan man få blødning etter en GU? Jeg blør i dag, tok celleprøve på tirsdag og innvendig ultralyd på torsdag. Anonymous poster hash: 1be2e...5c7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Er du 39 år og har startet to andre tråder, så er det på tide du får legehjelp, for angsten din for normale unormale forhold etter legebesøk!Anonymous poster hash: 1faec...a4b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Denne dama er 25 år og har ikke startet andre tråder. Om noen kan svare meg på spørsmålet mitt, istedet for å prøve å finne ut hvem jeg er, så hadde jeg blitt glad for det. Anonymous poster hash: 1be2e...5c7
Leini Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Har blødd etter GU, men det var bare snakk om timer. Innvendig UL blødde jeg ikke etter. Det er litt info som mangler. Er det UL pga graviditet? Om ikke du er gravid- kan det være mens? Er du gravid, så drar du til legen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Det var rutinesjekk, ikke gravid. Skal ikke ha mensen enda. Anonymous poster hash: 1be2e...5c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå