AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg vet det ikke er farlig, og det er som regel bare veldig ubehagelig.. Det føles ut som det sekundet hjerte hopper over et slag så får du ikke puste og skikkelig snøring følelse i halsen, så slår det ekstra hardt en gang, Og så tilbake til normalt igjen før det tar et minuttet og så tilbake til normalt. Dette har nå vart i siden torsdags kveld og jeg føler meg direkte uvel og vil helst løpe til legevakten Anonymous poster hash: c9d05...c9a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Ring legevakten å hør om du kan vente til mandag og snakke med fastlegen:) Det trenger ikke være farlig som du sier(en venninne har det og trimmer og trener uten problemer), men er greit å få det sjekket for å være på den sikre siden:) Anonymous poster hash: 69bb0...a0d
melatonin Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Jeg vet det ikke er farlig, og det er som regel bare veldig ubehagelig.. Det føles ut som det sekundet hjerte hopper over et slag så får du ikke puste og skikkelig snøring følelse i halsen, så slår det ekstra hardt en gang, Og så tilbake til normalt igjen før det tar et minuttet og så tilbake til normalt. Dette har nå vart i siden torsdags kveld og jeg føler meg direkte uvel og vil helst løpe til legevaktenAnonymous poster hash: c9d05...c9a Sånn har jeg det når jeg er veldig sliten, eller fått for lite søvn i en periode. Slet mye med det da jeg jobbet natt, kl 4 begynte det.. Kjente en vibrering i halsen, og så løp hjertet løpsk eller så kjente det ut som om det var en fisk inni som sprellet faktisk. Kunne drive på lenge, hjalp å holde pusten lenge eller å drikke iskaldt vann i store slurker. Er mye bedre nå når jeg ikke jobber natt, har ikke sjekket det selv, men om du er bekymret er det bare å sjekke hos fastlegen. Ta en ekg og se om alt er normalt Lykket til.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har det nå som gravid, det hopper virkelig i brystet og jeg blir helt svimmel av det. Blir betraktelig verre av kaffe og om jeg står kontra ligger. Kjennes ut som en stangende fugl har flyttet inn i brystet. Legen lyttet på hjertet og tok blodtrykk og konkluderte med at alt er bra.. Anonymous poster hash: 521be...925
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå