AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Jeg passerte en autopass på E6 mot spydeberg i går kvelde, og kjørt ca 10km/h over fartsgrensen, og så et hvitt lys, har jeg nå da fått fartsbot eller ble dette forårsaket av andre årsaker? Anonymous poster hash: 0518d...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 3. mai 2015 #2 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Hvitt signal: Har du ikke avtalegiro, betyr dette at du har en utestående faktura som har gått over forfall. Har du avtalegiro, betyr dette at det har gått ut en ny faktura på avtalen din. Det hvite lyset signaliserer at trekket har blitt sendt til banken din. Du vil få grønt signal så fort banken har belastet kontoen din, på fakturaens forfallsdato. Dette tar cirka 20 dager. Nei, du får ikke fartsbot i autopass Endret 3. mai 2015 av Olaf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Del Skrevet 3. mai 2015 Det var mer som et hvitt blits, enn det pluss tegner der... Anonymous poster hash: 0518d...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Jeg passerte en autopass på E6 mot spydeberg i går kvelde, og kjørt ca 10km/h over fartsgrensen, og så et hvitt lys, har jeg nå da fått fartsbot eller ble dette forårsaket av andre årsaker? Anonymous poster hash: 0518d...cbc Politets radar kan jo stå ved siden av, så du kan ha sett den, forvekslet en autopass og en fotoboks, så du får begynne å passe på både farten, og hva du passerer. Anonymous poster hash: 07775...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Jeg passerte en autopass på E6 mot spydeberg i går kvelde, og kjørt ca 10km/h over fartsgrensen, og så et hvitt lys, har jeg nå da fått fartsbot eller ble dette forårsaket av andre årsaker? Anonymous poster hash: 0518d...cbc Var du full...? Spydeberg ligger da ikke i nærheten av E6.Anonymous poster hash: be7c8...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Del Skrevet 3. mai 2015 Mente Sarpsborg .... Anonymous poster hash: 0518d...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 3. mai 2015 #7 Del Skrevet 3. mai 2015 Om du såg lyset som Olaf linket til så var den en autopass. Uansett så får du ikke bot om du kjører 10km over fartsgrensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 3. mai 2015 #8 Del Skrevet 3. mai 2015 Hvis du ikke ble vinket inn av politiet for å få en fartsbot rett etterpå så er det nok ingen fare. Bomstasjonene måler ikke fart, det kan jeg garantere deg. Det hvite lyset kan ha vært at det ble tatt bilde av bilskiltene fordi brikken ikke ble lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Del Skrevet 6. mai 2015 Flere som har hørt om at hvis man tuter i en bomstasjon så er det en lydsensitivt greie der som tror at man kjører utrykningsbil - og passeringa blir gratis? Lirer på om det er sant.Anonymous poster hash: ec5b0...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. mai 2015 #10 Del Skrevet 6. mai 2015 Det er ikke sant. Alle utrykningskjøretøy har autopassbrikke for å håndtere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 6. mai 2015 #11 Del Skrevet 6. mai 2015 Flere som har hørt om at hvis man tuter i en bomstasjon så er det en lydsensitivt greie der som tror at man kjører utrykningsbil - og passeringa blir gratis? Lirer på om det er sant.Anonymous poster hash: ec5b0...f8c Nope, en dårlig aprilspøk for noen år tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå