Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste ukene har veldig dårlig matvaner, Jeg spiste nesten ingenting og var rett og slett ikke sulten, men nå som sulten er tilbake så prøver jeg jo å spise igjen. Det som er problemet er at jeg blir så utrolig dårlig av det å få i meg mat, etter jeg har spist så blir jeg kvalm, kjempe vondt i magen og høy puls. Er dette farlig?

Dette beskymrer meg litt fordi jeg er redd for at det ikke skal gå over og gjør sånn at jeg slutter å spise igjen.

Har fått ned nesten 10 kilo på en månede nå :|

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk hjelp for anoreksien din.

Anonymous poster hash: f1083...d4b
Skrevet

Vil ikke tru dette er anoreksia når jeg begynner å spise igjen og dette bare har vart noen få uker?

Skrevet (endret)

Du har gått ned veldig mye i vekt - og om du nå klassifiseres som undervektig vil jeg faktisk anbefale deg å få sjekket opp mangler ol med lege.

Jeg synes at du skal spise så mye du kan av kaloritette matvarer - da kan du spise lite volum, men få i deg mye energi. Nøtter, avocado, olje, laks ol er godt og kaloritett. Nøtter kan du gjerne lage nøttesmør av, for det er veldig lett å få i seg. Ha olje (olivenolje/druekjerneolje/linfrøolje) over all maten du spiser. Prøv også å drikk kalorier - helmelk, juice, proteinshake/gainer osv. Det som er viktig nå er at du gir kroppen din nok mat og kommer tilbake til normalvekt.

edit: du kan også lage smoothie med banan, peanøttsmør, helmelk ol :) Kaloribombe, og jeg har hørt at det er veldig godt!

Endret av FitnessIna
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...