Gjest Phair Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 " Det er alltid noe å være glad for - hvis vi kjenner etter. Akkurat nå sitter jeg og og er utrolig glad for at valker ikke gjør vondt".
Gjest Phair Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Mmm, er det bare meg som synes denne er morsom eller?
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 Neida, du er ikke alene! I 6-tiden i dag morges, for eksempel, hoppet jeg i vannet etter en liten joggetur. Brrrrr...snart er det høst, også i vannet. Så da jeg kom opp, var jeg utrolig glad for at det ikke alltid er størrelsen det kommer an på...
Gjest Phair Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Neida, du er ikke alene! I 6-tiden i dag morges, for eksempel, hoppet jeg i vannet etter en liten joggetur. Brrrrr...snart er det høst, også i vannet. Så da jeg kom opp, var jeg utrolig glad for at det ikke alltid er størrelsen det kommer an på... Hehehe, jeg skal aldri bruke det mot deg Trøffel
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #5 Skrevet 27. august 2004 Nei, ikke sant? Positivitet, vet du! Hei og hopp, så glad jeg ble for at det var plass i et fingerbøl!
KalloRilla Skrevet 28. august 2004 #7 Skrevet 28. august 2004 Envær situasjon blir jo morsomere når en har posetivetanker da, selv de tyngste ting blir lettere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå