AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Kan jeg ta smertestillende som ibux og paracet med denne antibiotikakuren? Anonymous poster hash: e9a5c...290
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Kan jeg ta smertestillende som ibux og paracet med denne antibiotikakuren? Anonymous poster hash: e9a5c...290 Les på pakningsvedlegget, eller i Felleskatalogen.no. Finner du ikke svar der, så ring legevakta eller vaktapotek. Der er flere ting som har betydning for medisinkombinasjoner enn type medisin. Også årsaken til medisinbruken må vurderes. Kg har ikke leger eller farmasøyter. Anonymous poster hash: 6a681...7dc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Kan godt hende det er både leger og farmasøyter her. Anonymous poster hash: e9a5c...290
Anglofil Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg