Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk akkurat melding fra djuice om at jeg hadde brukt opp datamengden min, men ifølge appen har jeg brukt under 100 mb? Hvem kan jeg stole på?

Anonymous poster hash: 368f8...026

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos de aller fleste selskapene er det sånn at appen oppdateres kun et par ganger i døgnet, mens SMS-en sendes i real-tid. Det vil si at du alltid kan stole på SMS-en som varsler om at du har brukt opp datamengden, men ikke appen.



Anonymous poster hash: d6539...4e0
AnonymBruker
Skrevet

Hos de aller fleste selskapene er det sånn at appen oppdateres kun et par ganger i døgnet, mens SMS-en sendes i real-tid. Det vil si at du alltid kan stole på SMS-en som varsler om at du har brukt opp datamengden, men ikke appen.

Anonymous poster hash: d6539...4e0

Men i dag tidlig var den på 10 mb..?

Anonymous poster hash: 368f8...026

Skrevet

Man kan fint bruke flere gb om dagen, ved nedlsting av store filer osv så smsen har nok rett.

Sjekk appen i morgen tidlig

Skrevet

Jeg har bare brukt Talkmore og nå Telipol, og begge gir bruker muligheten å sjekke hvor mye datatrafkk man har brukt, eller hvor mye man har igjen. Altså logge seg inn og sjekke på den måten, framfor å få en sms ifra Djuice om at du har brukt opp eller er nær ved å bruke opp kvoten din.

Men jeg ville uansett stolt mer på sms du får ifra Djuice framfor en app.

AnonymBruker
Skrevet

I dag viser appen i underkant av 400 mb.. ?

Anonymous poster hash: 368f8...026

Skrevet

I dag viser appen i underkant av 400 mb.. ?

Anonymous poster hash: 368f8...026

Det sier jo oss fint lite, du skriver jo ikke noe om hvor mye du har surfet eller hvor mye kvoten din ligger på.

AnonymBruker
Skrevet

Kvoten min er på 1000mb.

Fikk "fylt på" 1. mai, altså for to dager siden. Er på instagram, litt facebook og forum. I går stod det 10mb, og så fikk jeg melding fra djuice om at mobildata var brukt opp. Men i dag tidlig, så hadde appen justert seg til 400mb, altså oppdatert seg siden sist..

Anonymous poster hash: 368f8...026

Skrevet

På Din Side hos Djuice har du oppdatert forbruk 24/7. I tillegg kan du spore forbruk vha telefonen din. Dette pleier å være ganske nøyaktig, men kan avvike litt (noen prosent).

Skrevet

Logg inn på mine sider og sjekk?

AnonymBruker
Skrevet

Der det står "inkludert data for mai" så står det at jeg har brukt opp, men hvis jeg velger "data" i undermenyen, står det at volum er 477/1000..

Anonymous poster hash: 368f8...026

Skrevet

Da har du brukt 477 mb.

Har du android så er det også en innebygd program som du kan sette til skal overvåke hvor mye datatrafikk du bruker, evt sette en sperre etter 1gb er brukt.

AnonymBruker
Skrevet

Der det står "inkludert data for mai" så står det at jeg har brukt opp, men hvis jeg velger "data" i undermenyen, står det at volum er 477/1000..

Anonymous poster hash: 368f8...026

Ring kundeservice og hør. Men jeg ville stolt mer på meldingen, de forbruksgreiene kan henge litt etter.

Anonymous poster hash: c0963...897

AnonymBruker
Skrevet

Sms-en har alltid hatt rett hos meg.

Anonymous poster hash: 0e077...085

AnonymBruker
Skrevet

Datteren fikk det samme i går, og jeg kommer til å ringe Telenor i morgen.

Det må være noe feil, for hun har kun brukt mobildata til å sjekke noen meldinger på Facebook, ikke lastet ned noe.

Kanskje Telenor har noen problemer med mobildata?



Anonymous poster hash: cc4ca...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...