AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #21 Skrevet 3. mai 2015 Ja, du har nok et poeng. Vi overkompliserer, men ikke med dårlige intensjoner. Det skal jo ikke være enkelt å "gi slipp på" det man elsker mest. Men ja, det er alltids en mulighet å forsøke. Det er bare vanskelig å forholde seg til det faktum at det da faktisk kan bli en permanent ordning, og ikke bare et prøveprosjekt... Sa egoisten... Som mor forstår jeg deg veldig godt. Men ønsker datteren din å prøve, må du nesten gi slipp på henne, av kjærlighet om du forstår hva jeg mener. Anonymous poster hash: 0b160...6a8
Gjest morhjertegod Skrevet 3. mai 2015 #22 Skrevet 3. mai 2015 Men skjønner mammahjertet ditt, aldri lett å "gi slipp". Sikekr på dere finner den beste løsningen, lykke til.
mammatiltojenter Skrevet 3. mai 2015 #23 Skrevet 3. mai 2015 Som mor forstår jeg deg veldig godt. Men ønsker datteren din å prøve, må du nesten gi slipp på henne, av kjærlighet om du forstår hva jeg mener. Anonymous poster hash: 0b160...6a8 Ja, det er nettopp det... Det er mye kjærlighet i å klare å gi slipp også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå