Gå til innhold

Menn og penisstørrelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn generelt, kanskje mest unge menn som er usikre og har lite erfaring er så utrolig opptatt av størrlsen eller lengden på sitt eget utstyr? Kjære mannfolk der ute, hvorfor er dere det??

Det er "ekstreme" tilfeller av alt selfølgelig, de som har en såpass liten penis at den rett og slett ikke duger (5cm eller mindre kanskje) og damenes største frykt- monster penis som er helt totalt ubrukelig til alt uten om å gi smerte.. Men den "normale" ola nordmann har penis som kanskje varierer mellom 10-25 cm i erregert tilstand, dere gutta må snart sjønne at det er faktisk ikke penisstørrelsen som er alt..

Istedet for å være fiksert over størrelse, bruk mer tid på å bli flinkere med hender, tunge, lepper .. Kun selve jukkingen, inn og ut eller frem og tilbake er ikke det som bringer oss damer til himmelen.. Det er hele opplevelsen, hvor kåt mannen får oss, hvor mye han tenner oss, leker med hender og tunge.. En slvsikker mann som ikke er usikker på om lille-karen er lang eller tykk nok.

Det nytter ikke å bare ha en stor pikk å bunne oss med, det gjør faktisk jævlig vondt..

Dere gutter der ute med "liten" penis, kos dere og vær stolte over hva dere har, lær dere å være selvsikre, og der hvor penisstørrelsen ikke rekker, fyll det tomrommet med tunge og fingre.. Da får ikke vi damer nok ;)

Anonymous poster hash: 960dd...bfa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn generelt, kanskje mest unge menn som er usikre og har lite erfaring er så utrolig opptatt av størrlsen eller lengden på sitt eget utstyr? Kjære mannfolk der ute, hvorfor er dere det??

Det er "ekstreme" tilfeller av alt selfølgelig, de som har en såpass liten penis at den rett og slett ikke duger (5cm eller mindre kanskje) og damenes største frykt- monster penis som er helt totalt ubrukelig til alt uten om å gi smerte.. Men den "normale" ola nordmann har penis som kanskje varierer mellom 10-25 cm i erregert tilstand, dere gutta må snart sjønne at det er faktisk ikke penisstørrelsen som er alt..

Istedet for å være fiksert over størrelse, bruk mer tid på å bli flinkere med hender, tunge, lepper .. Kun selve jukkingen, inn og ut eller frem og tilbake er ikke det som bringer oss damer til himmelen.. Det er hele opplevelsen, hvor kåt mannen får oss, hvor mye han tenner oss, leker med hender og tunge.. En slvsikker mann som ikke er usikker på om lille-karen er lang eller tykk nok.

Det nytter ikke å bare ha en stor pikk å bunne oss med, det gjør faktisk jævlig vondt..

Dere gutter der ute med "liten" penis, kos dere og vær stolte over hva dere har, lær dere å være selvsikre, og der hvor penisstørrelsen ikke rekker, fyll det tomrommet med tunge og fingre.. Da får ikke vi damer nok ;)

Hvorfor de er det? Fordi de får høre at størrelsen har ikke alt å si men GANSKE mye. Og hvis du ikke har stor nok, så må du KOMPENSERE ved å være god med hender og munn. Ingen menn syns det er kjekt å høre at de EGENTLIG har litt liten, men at det er greit så lenge de er flinke på andre områder. Skjønner hva jeg mener?:)

Tror ikke jenter hadde syntes det var kjekt å høre at de egentlig er for vide, men hvis de er VELDIG flink til å runke å suge så går det greit. Blir samme greia. Ingen liker å høre at de egentlig ikke er god nok.

Anonymous poster hash: 01da7...90b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså det finnes måter å få penis til å bli større på.

Det finnes måter å bli en mer oppmerksom og bedre elsker på.

De som er usikre over utstyret sitt klarer ikke leve seg inn i situasjonen.

Men jeg er uenig i at menn ikke burde bry seg om størrelsen. Sålenge du er innenfor gjennomsnittet så er du good to go. Og man burde gjøre sitt for å holde kroppen og penisen best mulig. En knallhard penis på 13 slår en halvfeit en på 17.

Anonymous poster hash: c7564...2b4
AnonymBruker
Skrevet

Altså det finnes måter å få penis til å bli større på.

Det finnes måter å bli en mer oppmerksom og bedre elsker på.

De som er usikre over utstyret sitt klarer ikke leve seg inn i situasjonen.

Men jeg er uenig i at menn ikke burde bry seg om størrelsen. Sålenge du er innenfor gjennomsnittet så er du good to go. Og man burde gjøre sitt for å holde kroppen og penisen best mulig. En knallhard penis på 13 slår en halvfeit en på 17.

Det å gjøre penis større, er faktigst skadelig å kan gjøre mannen impotent, så det er en veldig dårlig ide. De mennene som har lest litt rundt på kg, har nok fått komplekser for størrelsen sin som de før aldri har tenkt over. Men godt mulig det er her alle sizequeens samles.:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå snakker jeg om pumper og enkle massasjeteknikker man kan bruke for å gjøre den større. Alt med måte selvfølgelig, og man burde for guds skyld holde seg unna kirurgi

AnonymBruker
Skrevet

Nå snakker jeg om pumper og enkle massasjeteknikker man kan bruke for å gjøre den større. Alt med måte selvfølgelig, og man burde for guds skyld holde seg unna kirurgi

Men hvorfor skal menn gjøre dette? Er de ikke god nok for deg så får du gå videre til neste.. Ser for meg hvilket hysteri det skulle blitt hvis menn sa at damer måtte ta vaginaplastikk for å bli trangere, eller be henne ta knipeøvelser. Ikke blitt godt mottatt. Menn kan faktigst ikke noe for om hvor stor penise er. De kan noe for hvordan de er som person, vekt og alt det der, men penisstørrelse er ikke noe de kan endre på. Hvis man ikke respekterer hvordan er person er født, så fortjener de noen som respekterer de og godtar hvordan de er blitt skapt.:)

Gjest Raindrops
Skrevet

Min første sexpartner hevdet at han pleide å henge "vekter" på penis for å strekker den lengre og dermed gjøre den større, eller et eller annen i den retning. Fortsatt den største penisen jeg har sett i virkeligheten, men jeg regner egentlig med at han var født slik.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor skal menn gjøre dette? Er de ikke god nok for deg så får du gå videre til neste.. Ser for meg hvilket hysteri det skulle blitt hvis menn sa at damer måtte ta vaginaplastikk for å bli trangere, eller be henne ta knipeøvelser. Ikke blitt godt mottatt. Menn kan faktigst ikke noe for om hvor stor penise er. De kan noe for hvordan de er som person, vekt og alt det der, men penisstørrelse er ikke noe de kan endre på. Hvis man ikke respekterer hvordan er person er født, så fortjener de noen som respekterer de og godtar hvordan de er blitt skapt. :)

Fordi menn strever etter å bli best mulig.

"Bare ta meg som det er" er en typisk kvinneting å si. Menn vil bli best og de vil bli den beste versjonen de kan være. Vi konkurrerer kontinuerlig med andre menn. Det er derfor det er viktig for sin egen del å være i toppsjiktet.

Jeg jeg en penis på 13-14 cm og den er kanskje litt tynn. Når jeg flytter ut hjemifra skal jeg kjøpe meg diverse utstyr og få den større. Ikke fordi jeg ikke vet at den er god nok, men for min egen del. Hvis jeg kan ha knallgode ereksjoner med en større penis, hvorfor ikke?

Jeg vet at jeg kan komme oppi 16-17cm og få en fin tykkelse. AKkurat midt i blinken for meg. Det gjør mine odds bedre også for å ha flere fornøyde damer. Det _skader_ ikke med en større en.

Dette er litt som damer som sier at "du trenger ikke ha store muskler", men blir våte i musa når de ser en stor og kjekk fyr.

Skrevet

Vel, jeg er verken ung, uerfaren eller usikker lengre. Har vært i flere langvarige forhold, til sammen rundt 22 år totalt, og en del enkeltopplevelser i tillegg. Er nå i et forhold med en flott dame, og har det meget bra sammen med henne, på alle vis.

"Lillemannen" min er (dessverre) aldeles gjennomsnittlig, og jeg er ikke i stand til å gi henne orgasme ved samleie, heller ikke kombinert med fingring, vibrator osv. Og vi har virkelig prøvd....Hun kommer heller ikke når jeg slikker henne, eller fingrer henne. Nå må det og sies at noen av mine tidligere partnere har kommet med kun samleie, så i de tilfellene var jeg "stor nok".

Hun (min nåværende kjæreste) blir raskt kåt og våt, så det er absolutt ingenting i veien med tenningen hos henne, selv om jeg ikke klarer å gi henne orgasme.

Når hun ønsker å komme, bruker hun vibratoren på klitten, og så bruker jeg en STOR dildo på henne, og da kommer hun stort sett ganske raskt, noen ganger får hun flere orgasmer i rask rekkefølge. For meg er det ingen tvil om at hun ville hatt mye bedre sex med en skikkelig velutrustet partner, sånn er det bare. Så at størrelsen har liten betydning er ikke alltid tilfelle.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er verken ung, uerfaren eller usikker lengre. Har vært i flere langvarige forhold, til sammen rundt 22 år totalt, og en del enkeltopplevelser i tillegg. Er nå i et forhold med en flott dame, og har det meget bra sammen med henne, på alle vis.

"Lillemannen" min er (dessverre) aldeles gjennomsnittlig, og jeg er ikke i stand til å gi henne orgasme ved samleie, heller ikke kombinert med fingring, vibrator osv. Og vi har virkelig prøvd....Hun kommer heller ikke når jeg slikker henne, eller fingrer henne. Nå må det og sies at noen av mine tidligere partnere har kommet med kun samleie, så i de tilfellene var jeg "stor nok".

Hun (min nåværende kjæreste) blir raskt kåt og våt, så det er absolutt ingenting i veien med tenningen hos henne, selv om jeg ikke klarer å gi henne orgasme.

Når hun ønsker å komme, bruker hun vibratoren på klitten, og så bruker jeg en STOR dildo på henne, og da kommer hun stort sett ganske raskt, noen ganger får hun flere orgasmer i rask rekkefølge. For meg er det ingen tvil om at hun ville hatt mye bedre sex med en skikkelig velutrustet partner, sånn er det bare. Så at størrelsen har liten betydning er ikke alltid tilfelle.

Nei, og som du sier, hun trenger en STOR dildo OG vibrator for å komme. Da er hun bare en av de jentene som er romsligere da. Du hadde jo vært med damer du klarte å tilfredsstille, så da var du jo stor nok.:) Og i tillegg trenger ikke orgasme ha noe å si for hvor god man er i senga. Kan jo være det var vibratoren som vippet henne over kneika. De fleste damer får uansett ikke orgasme av barr pikken inni.:)

Skrevet (endret)

Nei, og som du sier, hun trenger en STOR dildo OG vibrator for å komme. Da er hun bare en av de jentene som er romsligere da. Du hadde jo vært med damer du klarte å tilfredsstille, så da var du jo stor nok. :) Og i tillegg trenger ikke orgasme ha noe å si for hvor god man er i senga. Kan jo være det var vibratoren som vippet henne over kneika. De fleste damer får uansett ikke orgasme av barr pikken inni. :)

Som jeg startet innlegget mitt med, er jeg verken ung, uerfaren eller usikker. Men som mann må jeg likevel si at det mest opphissende som overhodet finnes er at dama kommer om og om igjen, mens jeg knuller henne. Ingenting annet kan måle seg med det kicket det gir. Så resultatet av at dama ikke/aldri kommer av knulling, inn-ut eller hva man kaller det er at man resignerer etterhvert. Sånn er det bare.

Og selv om vibratoren kanskje står for mesteparten av "jobben", er det faktisk dildoen som sender henne over toppen. Vi har prøvd alle mulige varianter, også knulling bakfra, samtiding som hun hadde vibratoren på klitten. Det har ikke funket så langt....

Endret av Resignert
Skrevet

Er vel litt som med damer og puppestr. Hvorfor vil noen la seg operere og få større bryster?

Noen damer liker store peniser, De vil rett og slett (nesten) bare ha dette.

Så det er skapt et bilde, og hvor kommer dette fra?

Det er en bakgrunn for at stor penis utstråler noe mandig. I en rolle der en (tenker) skal tilfredsstille kvinnen seksuelt tenker en at penis er viktig.

Kvinner ser at store bryster utstråler tiltrekking av menn.

Det er også noen biologiske forskjeller som kommer inn her. Samme hvor sivilisert en ønsker være.

AnonymBruker
Skrevet

Min første sexpartner hevdet at han pleide å henge "vekter" på penis for å strekker den lengre og dermed gjøre den større, eller et eller annen i den retning. Fortsatt den største penisen jeg har sett i virkeligheten, men jeg regner egentlig med at han var født slik.

Ja, penis er jo ikke en muskel det er vev, omtrent slik som en svamp, så han var nok født slik. Å henge vekter på den øker nok kun risiko for revet vev/ "brukket" penis, og ikke str :P

Anonymous poster hash: 103a8...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...