Gå til innhold

P-piller, mens og smerter


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Går på loette p piller og gjort det nå siden september i fjor.. Fikk forventet mens den 5 april som varte til 11 april.. Fikk igjen samme måned en blødning den 26 april og trodde dette var en mellomblødning, men det varte en uke og var som en helt vanlig mens, bare litt mindre blod.. Skulle jo egentlig fått mensen igår 1 mai så syntes det var rart at den kom en uke før.. I tillegg til dette fikk jeg natt til 1 mai vondt nederst i magen noe som enda ikke har gått over og idag var det også litt blod i trusen.. Hva kommer dette av? Er forresten 19 år hvis det har noe å si. Kan jeg for eksempel ha klamydia?

Anonymous poster hash: f34ef...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis smertene ikke gir seg, eller du tror det kan være klamydia ville jeg tatt en tur til legen/helsesenter, veldig enkel og rask sjekk, og greit å få det ut av veien! Legen vil nok være den riktige personen til å kunne guide deg videre om det ikke skulle være klamydia også, smerter nederst i magen over lang tid er greit å få sjekket uansett!:)

Skrevet

Hvis det er MULIGHET for klamydia, så er testen veldig enkel og grei. Så, vil uansett anbefale deg å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Smertene har gitt seg.. Men idag tidlig våknet jeg og det rant en del frisk blod.. Når jeg går på do er det noen ganger litt blod på papiret og noen ganger ikke. Hvis jeg tar litt papir inn er det en del blod på pairet. Skjønner ingen ting, er liksom 11 dager siden mensen kom...



Anonymous poster hash: f34ef...4f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...