AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Fikk et brev i posten idag, fra en overlege på sykehuset. Jeg skulle vært hos han til time forrige uke, men hadde helt glemt den bort- da brevet om time kom for mange mnd siden... Og når jeg fikk brevet idag, ble jeg veldig nervøs... Grunnen til at jeg skulle dit var for en endokrinologisk undersøkelse. I brevet så står det: Av endokrinologiske lidelser som årsak til vektøkning og depresjon må man først og fremst tenke på Cushings syndrom. Men problemstillingen er åpenbart ganske sammensatt i dette tilfellet. Dette er pga en vektøkning på over 30 kg på kort tid... Hva betyr det?? Kan jeg ha Cushings?? Anonymous poster hash: 69fc0...257
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Fikk et brev i posten idag, fra en overlege på sykehuset. Jeg skulle vært hos han til time forrige uke, men hadde helt glemt den bort- da brevet om time kom for mange mnd siden... Og når jeg fikk brevet idag, ble jeg veldig nervøs... Grunnen til at jeg skulle dit var for en endokrinologisk undersøkelse. I brevet så står det: Av endokrinologiske lidelser som årsak til vektøkning og depresjon må man først og fremst tenke på Cushings syndrom. Men problemstillingen er åpenbart ganske sammensatt i dette tilfellet. Dette er pga en vektøkning på over 30 kg på kort tid... Hva betyr det?? Kan jeg ha Cushings?? Anonymous poster hash: 69fc0...257 Ta en telefon dit for å spørre, det står "sammensatt" så du skulle absolutt ha vært der på time. Anonymous poster hash: e423c...664
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Ta en telefon dit for å spørre, det står "sammensatt" så du skulle absolutt ha vært der på time. Anonymous poster hash: e423c...664 Men hva betyr sammensatt?? Hva er sammensatt??ts Anonymous poster hash: 69fc0...257
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Når du får time langt frem i tid, så skriver du det ned i alle kalendre du har, og passer på å møte opp. Idioter som deg koster samfunnet millioner hver år fordi dere ikke gidder å møte til time med alskens dårlige unnskyldninger, og DU gjør at noen andre må vente lenger på hjelp! Ingen her inne kan si hva som feiler dg, og helt ærlig så er det jammen meg til pass for deg om du føler seg urolig nå, så gidder du å møte neste gang du har time!Anonymous poster hash: cda41...ca3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Når du får time langt frem i tid, så skriver du det ned i alle kalendre du har, og passer på å møte opp. Idioter som deg koster samfunnet millioner hver år fordi dere ikke gidder å møte til time med alskens dårlige unnskyldninger, og DU gjør at noen andre må vente lenger på hjelp! Ingen her inne kan si hva som feiler dg, og helt ærlig så er det jammen meg til pass for deg om du føler seg urolig nå, så gidder du å møte neste gang du har time!Anonymous poster hash: cda41...ca3 Ta deg sammen a, jeg betaler faktisk 640 kroner for å ikke ha møtt. Som om ikke du har glemt eller mistet en time her og der? Hvis du skal slenge dritt, så får du ta den med deg et annet sted. Anonymous poster hash: 69fc0...257
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Ta deg sammen a, jeg betaler faktisk 640 kroner for å ikke ha møtt. Som om ikke du har glemt eller mistet en time her og der? Hvis du skal slenge dritt, så får du ta den med deg et annet sted. Anonymous poster hash: 69fc0...257 At du betaler skulle bare mangle, likevel kunne noen andre som trenger hjelp hatt nytte av timen du ikke gadd å møte på. Det er du som må ta deg sammen. Og nei, jeg har aldri glemt en time hverken hos fastlege, spesialist, tannlege, frisør eller andre. Har jeg en time jeg ikke tenker å bruke, så avbestiller jeg i god tid. Anonymous poster hash: cda41...ca3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå