AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Hei! Jeg har tenkt å handle baby utstyr i Sverige i.o.m at jeg ser at prisene er mye lavere der. Så tar vi det bare som en ferietur..Noen som har vært på Ullared f.eks og vet om det er mye babyting å handle der? Andre steder dere anbefaler å handle? Vi trenger alt unntatt vogn!Anonymous poster hash: 8f056...a4c
FruHudson Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Det er egen avdelig for barn og baby der, så vil tro du finner det meste av det du trenger! Kikka ikke så nøye gjennom da, siden jeg bare gikk raskt forbi
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Jeg har ikke, men en kamerat har. Kvaliteten på Europris er på topp i forhold. Masse søppel som fort går i stykker, men det er hans erfaring. Kanskje andre har bedre erfaring? Anonymous poster hash: 96213...3e9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 De har en stor baby-/barneavdeling. De har kvalitetsvarer som Brio og FisherPrice (?)... Disse kjente varene er ikke nødvendigvis så mye billigere...men i tillegg har de mye av eget "Ullaredmerke" o.l. De er ofte svært billige. ...men har inntrykk av at det du virkelig bør kjøpe er klær, spesielt uteklær... Billig, dog noe varierende kvalitet...men det ser du jo... (...skulle gjerne vært der selv i år også, men har et bekken som ikke tillater lengre bilturer eller mye gåing..... *mumle* - Har tenkt til å sende mannen (som allikevel skal til Gøteborg) med en LANG handleliste ;-) )Anonymous poster hash: b778f...f20
augustbrud2014 Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Kan absolutt anbefale å handle babyutstyr på ullared! Vi handlet en del der nå i Januar. Handlet badebalje, baby Call, stelleunderlag, hånkler, sutter, tåteflasker, klær, pledd o.l Angret egentlig at vi ikke handlet enda mere! Dette var vanlige merker, og absolutt rimeligere enn hjemme.
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Jeg kjøpte endel undertøy som bodyer og pysjer til tantebarna der, de holdt godt. Dette er jo ting de vokser relativt raskt ut av så topp kvalitet trenger det ikke å være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå