minister-mio Skrevet 3. mai 2015 #21 Skrevet 3. mai 2015 Jeg hadde sett på mulighetene til å ta permisjon så vi kunne reist sammen. Men akkurat den skolen virker jo litt gale-mathias
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #22 Skrevet 3. mai 2015 Jeg hadde sett på mulighetene til å ta permisjon så vi kunne reist sammen. Men akkurat den skolen virker jo litt gale-mathias Jeg har en sønn på 5 år også, og jeg og barnefaren er ikke sammen og da blir det problematisk :/ Anonymous poster hash: e780b...55f
Ginny Skrevet 3. mai 2015 #23 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Har du mulighet til å tilrettelegge slik at du får ferie rett før/rundt skolestart, slik at du kan bli med ned og passe litt på en stund? Kanskje et par ukers permisjon og, bare for å være sikker? 5-åringen vil sikkert like det han og Jeg fikk begynne på en annen skole enn resten av klassen min, etter mange år med mobbing i skolesystemet. Beste som noen gang har hendt meg. Og ja, vi kommer alle fra små steder hvor man flytter hjemmefra som 15/16-åringer. Så jeg flytta for meg selv, i motsatt retning av resten av gjengen. Bort fra alt, totalt ny start. Har og bodd i forskjelige andre land ved diverse anledninger. Det er litt skummelt uten noe opplegg, men hvis du har en jobb eller studier blir det noe helt annet. Så ja, jeg hadde latt henne dra. Endret 3. mai 2015 av Ginny
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå