AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er har gått på p-piller i en del år nå. siden jeg begynte på p-piller har jeg vanligvis hatt en ganske regelmessig "mens" som kommer på dagen. Noen ganger har jeg fått blødninger midt i syklusen også. Forrige måned fikk jeg en slik blødning som varte til mensen skulle startet. Fikk aldri mensen den måneden. Denne måneden skulle jeg fått mensen for noen dager siden, men det har ikke kommet. jeg har litt menssmerter, men ingen blødning. Tror ikke jeg er gravid, men har ikke testet. Bør kanskje gjøre det. Bør jeg kontakte lege? Er dette noe jeg eventuelt kan gå til gynekolog for i stede for lege? Anonymous poster hash: d40c1...395 Anonymous poster hash: d40c1...395
ICU Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Opplevde mye av det samme, uten å være gravid, eller ha noe slags sykdommer. (Var til gyno flere ganger). Fikk etterhvert bare beskjed om at p-piller kan klusse til syklusene mye fra tid til tid, og at jeg burde slutte på pillen i 6 mnd for å la kroppen komme til rette. Fikk menstruasjon 2 uker etter pilleslutt, og har siden hatt helt jevne sykluser på 29 dager. Startet aldri opp på pillen igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå