Gå til innhold

dårlig inntrykk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr på vors for noen måneder siden, snakka omtrent ikke sammen den kvelden men jeg la godt merke til han. Tok kontakt med han på face dagen etter, haha, og vi ble venner der og på snap og begynte å snakke sammen en del. holdt god kontakt, vanlig prat men også litt småflørtende. gikk mye i snakk om at vi måtte få til å feste sammen igjen. møttes på fest senere, jeg var edru da og han var dritings. haha. men det var sykt koselig. dansa, han holdt rundt meg og det var veldig kos. skjedde ikke noe mer enn det. fortsatte å holde kontakt etter det, snakker nå og da liksom. og har følt at han er litt interessert. - spør tilbake om ting og holder samtalen gående liksom. så fikk jeg han til å komme på vors hos meg i går, snakka sammen hele kvelden og etterpå ble jeg med hjem til han. først satt vi bare å snakka i noen timer, før det bar til senga hvor alt skjedde. det var sykt bra (holdt bare på så saabla lenge. ble jo helt utstlitt jeg. haha) og han har tatt kontakt i ettertid. (typ, åssen er formen/hva skjer).

Er litt småbetatt av han merker jeg. Det er vel et godt tegn at han har tatt kontakt i ettertid? Eller er det mer sannsynlig at jeg har gitt et "dårlig inntrykk" siden vi lå sammen "første gang" etter all kontakt, og at han gjør det kun for å holde meg på tråden så det kan skje igjen? Syns det er så vanskelig å vite. men i og med at vi har hatt kontakt en stund, så har jeg et lite håp om at det ikke bare er derfor. hva tror dere?

Anonymous poster hash: 17e26...5d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han fått et dårlig inntrykk av deg, så hadde han neppe tatt kontakt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...