Gå til innhold

Dere som er rundt 170cm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av den andre tråden. Hva veier dere? Ønsker dere å gå opp/ned eller er dere fornøyd?

Anonymous poster hash: 09494...8b7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 172, og veier 95 kg. Jeg ønsker definitift å gå ned, men vektøkningen( som forresten har gått fra 59 til 95 kg på under et år) er helt spesiell for min del, jeg forstår ikke, da ingenting har skjedd, ingen forskjell- spist og trent som normalt... Men ned ned ned ned ned!!!!!!! Flau..

Anonymous poster hash: 74cf5...a61
Skrevet

Jeg er nøyaktig 170, veier for tiden 101 kilo, prøver å komme meg ned på 65-70 som er min idealvekt. Gikk opp pga sykdom som gjorde at jeg plutselig ble komplett stillesittende og medfølgende trøstespising...

Skrevet

Jeg er 172 og 60kg.

Fornøyd med vekta, trener regelmessig og har en sterk kropp.

Var 50kg for ikke så mange år siden, og da var jeg altfor tynn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170 og 65kg, er fremdeles chubby etter å ha gått ned 15-20kg:\ Tenkte jeg skulle ha nådd idealvekten da jeg kom på 65, men dengang ei:P Dog har jeg sikkert lite muskler etter å ha slanket meg så lenge, selv om jeg har trent styrke.

Anonymous poster hash: 333c8...8b0
AnonymBruker
Skrevet

176 cm og 60 kg.

Anonymous poster hash: 150ae...5a2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 172, og veier 95 kg. Jeg ønsker definitift å gå ned, men vektøkningen( som forresten har gått fra 59 til 95 kg på under et år) er helt spesiell for min del, jeg forstår ikke, da ingenting har skjedd, ingen forskjell- spist og trent som normalt... Men ned ned ned ned ned!!!!!!! Flau..

Det er ikke mulig, med mindre du er syk på en eller annen måte.

Anonymous poster hash: 27327...ef9

• Liker 7
Skrevet

168, veier 52-53 kg. Kunne godt gått litt opp, men ikke noe jeg stresser med :)

AnonymBruker
Skrevet

Det må være mulig, alt jeg sliter med er depresjon...

Skrevet

Det går helt fint å gå opp så mye på så kort tid.

Nå skrev jo vedkommende at hun hadde vært syk, stillesittende og trøstespiste. Så at vekta fyker opp mange kg på et år kan forekomme.

Mange går opp mere enn det også..

En jeg jobber med sluttet å røyke. For å døyve abstinensene så hivde han innpå med mat og søtsaker. Og gikk opp over 20kg på kort tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være mulig, alt jeg sliter med er depresjon...

Depresjon i seg selv gjør ikke at man legger på deg. Går du på medisin for dette? Skiftet p-piller? Det er umulig dersom kcal inn/ut og aktivitetsnivå er det samme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå skrev jo vedkommende at hun hadde vært syk, stillesittende og trøstespiste. Så at vekta fyker opp mange kg på et år kan forekomme.

En jeg jobber med sluttet å røyke. For å døyve abstinensene så hivde han innpå med mat og søtsaker. Og gikk opp over 20kg på kort tid.

Vedkommende, altså meg, skrev ikke det. Jeg skrev at jeg syntes det var rart, da jeg har spist og vært aktiv som normalt.

Skrevet

Det er meg som var syk og stillesittende, ikke samme person som den personen siterte :)

AnonymBruker
Skrevet

Depresjon i seg selv gjør ikke at man legger på deg. Går du på medisin for dette? Skiftet p-piller? Det er umulig dersom kcal inn/ut og aktivitetsnivå er det samme.

Gikk en periode på det, men gikk mest opp etter jeg tok en overdose og sluttet. Bruker ingen prevensjon.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke det kun skriver. Jeg bestrider heller ikke at det er mulig å gå opp så mye på den tiden. Les innlegget en gang til.

Skrevet

Jeg er ca 166 og veier 52. Kan tenke meg litt ned, eller i hvert fall stramme opp litt (så ikke nødvendigvis ned i vekt), men egentlig ganske fornøyd.

Skrevet

Vedkommende, altså meg, skrev ikke det. Jeg skrev at jeg syntes det var rart, da jeg har spist og vært aktiv som normalt.

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Mange jenter går endel opp i vekt i begynnelsen av tjueårene, når kroppen gjør seg ferdig med puberten; for mange så synker da den generelle fobrenningen, og livsstilen man har vært vandt til, kan føre til at man da går opp i vekt fordi forbrenningen endrer seg.

AnonymBruker
Skrevet

Gikk en periode på det, men gikk mest opp etter jeg tok en overdose og sluttet. Bruker ingen prevensjon.

En mulig bivirkning er vektøkning. Uansett, dersom det stemmer at du har spist nøyaktig det samme og holdt aktivitetsnivået likt, så høres dette ekstremt merkelig ut (les: umulig). Kanskje du har problemet med stoffskiftet? Dersom jeg var der ville jeg tatt meg en tur til legen og forklart situasjonen og bedt om en full sjekk.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Mange jenter går endel opp i vekt i begynnelsen av tjueårene, når kroppen gjør seg ferdig med puberten; for mange så synker da den generelle fobrenningen, og livsstilen man har vært vandt til, kan føre til at man da går opp i vekt fordi forbrenningen endrer seg.

Jeg blir 21. Januar/februar i fjor gikk jeg ned litt over 20 kg på de to mnd, holdt vekten på 55-60 kg frem til litt etter sommeren, ca august, også skøyt vekten i været, og nå, den dag i dag veier jeg 95.

Skrevet

Er 173 og er 22, veier ca 60 kg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...