Gå til innhold

Om å fake orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selve livmoren kan også stramme seg,og knyte seg sammen til livmoren føles som en har klump i magen.Da har man en veldig sterk orgasme...

Så det er mange ting,som strammer seg ved orgasme kramper...

Og en mann klarer ikke å kjenne livmorens kramper..eller livmormunningen.

Så om jentas skjedemuskler ikke trekker seg veldig sammene...så er ikke det noe tegn på at hun ikke har orgasme...

Vitenskapen har filmet orgasmer innvendig med kamra hos kvinnen.Og der ser du tydelig at livmrmunningen dypper seg ned i sæd-dammen.Omtrent som den suger til seg sædcellene.

Så kvinners orgasme-HAR betydning for fruktbarheten.

Anonymous poster hash: 552c3...3e0

Jeg har selv følt disse krampene i både livmormunning og livmor...Jeg er i stand til det-siden jeg ikke bruker hormonell prevensjon..jeg er ikke " hormonet kastrert" av prevensjonsmidler.Derfor er det så enkelt for meg-å få vaginale orgasmer...

Under mensen eller fødtsler -har kvinnen også sterke kramper i livmoren.Samme som ved sterke orgasmer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv følt disse krampene i både livmormunning og livmor...Jeg er i stand til det-siden jeg ikke bruker hormonell prevensjon..jeg er ikke " hormonet kastrert" av prevensjonsmidler.Derfor er det så enkelt for meg-å få vaginale orgasmer...

Under mensen eller fødtsler -har kvinnen også sterke kramper i livmoren.Samme som ved sterke orgasmer...

Så du mener det er en sammenheng mellom prevensjon og orgasme? Har du kilder på dette?

AnonymBruker
Skrevet

Så du mener det er en sammenheng mellom prevensjon og orgasme? Har du kilder på dette?

Det er ingen hemmelighet at kunstige hormoner har en rekke bivirkninger på kroppen.Dere som bruker p-piller,dere har jo ikke ekte menstruasjoner engang...kroppen lures hormonelttil å tro den allerede er gravid,når dere bruker kunstige hormoner og alt av hormonelle prevensjonsmidler.

Dette forstyrrer også sexualiteten hos de aller fleste kvinner.

Derfor kaller jeg alle kvinner som bruker hormonelle prevensjonsmidler for" hormonelt kastrerte kvinner".

Dere er ufruktbare ....og dere mister lysten på sex....når dere stapper kroppen full av kunstige hormoner livet ut...og de som ikke føler lyst på sex-har heller aldri skikkelig god sex..når de har sex..

SEX ER FOR OSS FRUKTBARE!!!!

Søk heller selv informasjon om alle bivirkninger hormonelle prevensjonsmidler gir...gidder ikke leteopp linker.

Skrevet

Da jeg hadde kjæreste så ble jeg etterhvert nødt til å begynne å fake fordi han klarte ikke å få meg til å komme og ble sur hvis jeg tok over.. I starten var jeg ærlig med det og sa at det tok litt tid, men han sa at han fikk så dårlig selvtillit av å ikke klare å få meg til å komme, så da begynte jeg å fake..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men riktig at skjeden kan bli trangere/mer blodfylt under orgasmen.Men det er livmortappen som får de rytmiske sammentrekningene.Føles ut som om det dunker i underlivet.Skjedemusklene kan man klemme sammen bevisst...Livmormunningen-klarer man ikke å bevege på,bevisst..den er kunn muskulært bevegelig ved " kramper" som orgasme-kramper....dette er muskler-som ingen dame klarer å fake....forde vi har ikke kontroll på disse selv.. Anonymous poster hash: 552c3...3e0

dette hadde du peiling på ser jeg.. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'>

Anonymous poster hash: 2aa31...01c

Skrevet

vel, det er vel mangel på god sex der ute da. Jeg var ganske langt oppi tjueåra før jeg oppdaget orgasmen på ordentlig.

Istedet for å klage bør vel heller menn forsøke å være til hjelp -det er vesentlig vanskeligere for kvinner enn for menn, både pga. av tabu-kultur rundt kvinners seksualitet og det faktum at mannfolk tidligere oppdager nytelsesstaven sin fordi den henger på utsida og brukes hver gang de må på do.

Anonymous poster hash: 0a4bb...478

Men det hadde vel blitt bedre sex om kvinner faktisk slutter å fake og faktisk sier hva de liker ikke liker

Skrevet

Da jeg hadde kjæreste så ble jeg etterhvert nødt til å begynne å fake fordi han klarte ikke å få meg til å komme og ble sur hvis jeg tok over.. I starten var jeg ærlig med det og sa at det tok litt tid, men han sa at han fikk så dårlig selvtillit av å ikke klare å få meg til å komme, så da begynte jeg å fake..

Trist at han skulle ta det sånn. Hadde han tatt til seg det du sa fra om hadde han gjerne fått deg til å komme til slutt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen hemmelighet at kunstige hormoner har en rekke bivirkninger på kroppen.Dere som bruker p-piller,dere har jo ikke ekte menstruasjoner engang...kroppen lures hormonelttil å tro den allerede er gravid,når dere bruker kunstige hormoner og alt av hormonelle prevensjonsmidler.

Derfor kaller jeg alle kvinner som bruker hormonelle prevensjonsmidler for" hormonelt kastrerte kvinner".

Dere er ufruktbare ....og dere mister lysten på sex....når dere stapper kroppen full av kunstige hormoner livet ut...og de som ikke føler lyst på sex-har heller aldri skikkelig god sex..når de har sex..

Søk heller selv informasjon om alle bivirkninger hormonelle prevensjonsmidler gir...gidder ikke leteopp linker.

Kan du plis lære deg å skrive rett? Ser at du er aktiv her inne på seksualitetsforumet, det er lett å kjenne deg igjen på den dårlige skrivestilen din. Det skal være mellomrom før og etter tankestreker, det skal være mellomrom etter punktum. Og det skriver "seksuelt" og ikke "sexuelt"

Anonymous poster hash: 76f8c...41a

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarte å fåorgasme når jeg gikk på pilla jeg da.. og vil man ikke bli gravid så er nå dette det mest effektive prevensjonsmiddelet

Skrevet

Trist at han skulle ta det sånn. Hadde han tatt til seg det du sa fra om hadde han gjerne fått deg til å komme til slutt.

Ja, jeg vet det. Tenker meg at det sikkert er flere menn som gir opp dersom de ikke får det til med en gang. Ga han jo bare litt konstruktiv kritikk!

AnonymBruker
Skrevet

Beklager å skuffe deg men de fleste damer har minst like mye og bra sex som deg, både med og uten p-piller i systemet. Hvis "SEX ER FOR OSS FRUKTBARE" burde kun folk som ønsker barn ha sex. Det vil innebære at du også må avstå fra sex siden du er redd for å ødelegge gullmusa di med en fødsel.

Jeg kan ikke annet enn å le av alle de ville påstandene dine, da de jo bare understreker hvor lite peiling du har på sex og kropp. For jo, skjedemusklene trekker seg sammen under orgasme. Kanskje ikke like sterkt hos alle men like fullt gjør de det. Du burde nok revurdere hvor sterke skjedemuskler du har dersom du ikke merker noe til det på deg selv.

Jeg har prøvd forskjellige hormonprevensjonsmidler og har hatt sex både med og uten hormoner i systemet, og det var kun minipillene som virket negativt inn på sexlysten. Selv med manglende sexlyst hadde jeg likevel sex og jeg hadde like hyppige og sterke orgasmer som uten hormonprevensjon.

Slutt å komme med subjektive påstander som du presenterer som objektive sannheter og vitenskapelig slått fast. Det blir for dumt og du mister bare troverdighet.

Jeg regner med du klør etter å komme med et svar der du skriver hvor deilig du er og hvor mye overlegent bra sex du har, og samtidig prøver å holde meg nede ved å antyde hvor dårlig sex jeg har, gjerne krydret med dårlig tegnsetting og smileys. Bare glem det, det biter ikke på meg ;)

Her var det mange kvinnfolk som var høye på seg selv, ja. Haha. Faktum er at vi gjennomskuer det og ler av dere med kompisene våres, men vi tar det så klart ikke opp da dere ville blitt fornærmet og flaue over å ikke være i stand til å oppnå orgasme.

Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: 24d81...5fc

Særlig.

Ikke lat som du er WubWub, han er riktignok skarp i kantene av og til men trekker ikke så dårlige og uintelligente konklusjoner.

Anonymous poster hash: 97999...705

AnonymBruker
Skrevet

HAHAH, herregud.. "SEX ER FOR OSS FRUKTBARE"

Jeg går på p-piller, og jeg kommer ganske lett både i/ på klitten og vaginalt. I starten gjorde jeg ikke det, og jeg har faket EN gang.. Jeg har fortalt det til kjæresten min i ettertid og beklaget men vi har bare ledd av det. Jeg var nervøs og 17 år på dette tidspunktet, hvis det gjør det mer tilgivelig, haha. Jeg tror mange kan slite litt med å komme fordi de syns det er litt flaut. Jeg syns i utgangspunktet ikke det, men kan bli flau hvis han ser men inn i øynene mens jeg bruker vibrator samtidig som han penetrerer.. Da ber jeg han se vekk, hahaha. Hvis ikke blir jeg så stressa at jeg ikke kommer av det. Men jeg syns bare det er flaut hvis jeg fingrer/ bruker vibrator samtidig. Ellers tør jeg å slipp meg helt løs

Anonymous poster hash: 74632...fb9
AnonymBruker
Skrevet

Beklager å skuffe deg men de fleste damer har minst like mye og bra sex som deg, både med og uten p-piller i systemet. Hvis "SEX ER FOR OSS FRUKTBARE" burde kun folk som ønsker barn ha sex. Det vil innebære at du også må avstå fra sex siden du er redd for å ødelegge gullmusa di med en fødsel.

Jeg kan ikke annet enn å le av alle de ville påstandene dine, da de jo bare understreker hvor lite peiling du har på sex og kropp. For jo, skjedemusklene trekker seg sammen under orgasme. Kanskje ikke like sterkt hos alle men like fullt gjør de det. Du burde nok revurdere hvor sterke skjedemuskler du har dersom du ikke merker noe til det på deg selv.

Jeg har prøvd forskjellige hormonprevensjonsmidler og har hatt sex både med og uten hormoner i systemet, og det var kun minipillene som virket negativt inn på sexlysten. Selv med manglende sexlyst hadde jeg likevel sex og jeg hadde like hyppige og sterke orgasmer som uten hormonprevensjon.

Slutt å komme med subjektive påstander som du presenterer som objektive sannheter og vitenskapelig slått fast. Det blir for dumt og du mister bare troverdighet.

Jeg regner med du klør etter å komme med et svar der du skriver hvor deilig du er og hvor mye overlegent bra sex du har, og samtidig prøver å holde meg nede ved å antyde hvor dårlig sex jeg har, gjerne krydret med dårlig tegnsetting og smileys. Bare glem det, det biter ikke på meg ;)

Særlig.

Ikke lat som du er WubWub, han er riktignok skarp i kantene av og til men trekker ikke så dårlige og uintelligente konklusjoner.

Anonymous poster hash: 97999...705

Det er vitenskapelig bevist-at langvarig bruk av hormonelle prevensjonsmidler,kan endre kroppens naturlige hormonprevensjon PERMANENT.Slik at du får en varig skade av det.Som aldri lar seg rete opp igjen.

Greit at du ikke merker noe selv enda,men det vil komme....

Jeg holder meg kunn til fakta og ting som er vitenskapelig bevist.

Så de beskyldningene du kommer med,er bare synsing fra din side...ikke fakta.

Du får tro hva du vil,og benekte dette hvis du vil.Det skader uansett kun deg selv,å nekte å ta imot vitenskapelige fakta.

Jeg har nok mer peiling enn deg i hvertfall.Jeg prøver ikke å trykke deg ned.Helt sprøtt av deg å tro det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vitenskapelig bevist-at langvarig bruk av hormonelle prevensjonsmidler,kan endre kroppens naturlige hormonprevensjon PERMANENT.Slik at du får en varig skade av det.Som aldri lar seg rete opp igjen.

Greit at du ikke merker noe selv enda,men det vil komme....

Jeg holder meg kunn til fakta og ting som er vitenskapelig bevist.

Så de beskyldningene du kommer med,er bare synsing fra din side...ikke fakta.

Du får tro hva du vil,og benekte dette hvis du vil.Det skader uansett kun deg selv,å nekte å ta imot vitenskapelige fakta.

Jeg har nok mer peiling enn deg i hvertfall.Jeg prøver ikke å trykke deg ned.Helt sprøtt av deg å tro det.

HORMON-PRODUKSJON skulle det stå...beklager skrivefeil.

AnonymBruker
Skrevet

HORMON-PRODUKSJON skulle det stå...beklager skrivefeil.

Er en grunn til at jeg kaller p-piller for IDIOT-PILLER..he he

Er omtrent kun idioter som spiser dette år etter år...uten å undersøke hva disse pillene kan gi av permanente bivirkninger,på lang sikt.Er kun kvinner som er naive og godtroende nok-til å tro at dette er " ufarlige sukkertøy" for kvinner : )

Skrevet

Jeg har nok faket for en av eksene mine, helt ærlig tror jeg ikke han merket noe, fordi det virket som han ble megastolt etter sexen, eller at han gav blaffen uansett.

Nå er jeg dønn ærlig, jeg jobber med kommunikasjonen og kjæresten er omtrent fullstendig med enten det gjelder vaginal eller klitoris. Fake kunne jeg aldri ha gjort med han.

Skrevet

Øh jo en orgasme er faktisk sammentrekninger(eller det du kaller leamus), ellers er det ingen orgasme.

Vanligvis består den av 10-20 raske sammentrekninger, og det skal godt gjøres å fake dem.

I tillegg trekker vagina seg sammen rett før det går, blir ekstra trang.

Nå er ikke jeg av dem som stadig får vaginale orgasmer uten klitorisstimuli(skjer innimellom), men ved å stimulere klitoris samtidig med penetrering så går det alltid så det suser. ;-)

Anonymous poster hash: af716...28b

Øhhhh..... Det jeg kaller "leamus" er ( som i leamus) så raske sammentrekkninger at du ikke klarer å fake det.

En orgasme er nok heller ikke sammenterekkninger, men heller bivirkninge av en...

Sammentrekkninger går det fint an å fake... Pikken utvider seg også under orgasme, og hvorvidt man kjennner det eller ei, kommer an på "fit", stilling, følsomhet osvosv.

Uansett -theory is FLAWED!

Skrevet

Når jeg var yngre faket jeg hele tiden, fordi jeg ikke var i nærheten av å komme + de jeg hadde sex med spurte hele tiden om jeg hadde kommet(de var like uerfarne og clueless som meg når det gjaldt orgasmer). Men etterhvert fant jeg ut at det ikke var noe vits i å fake, og begynte i stedet å si fra hva jeg likte og ikke under sex. Man ødelegger sitt eget sexliv ved å fake, da åpen kommunikasjon med partner i de fleste tilfeller fører til mye bedre sex og til slutt ekte orgasmer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...