AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 For to dager siden skjedde det noe som jeg ikke klarer å slutte å tenke på.. Det ligger i bakhodet mitt hele tiden og jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre angående det som skjedde. Jeg var på vei til en visning, og mens jeg ventet på bussen ringte jeg en venn av meg. Vi har tidligere vært litt sånn "friends with benefits", men det var ikke derfor jeg ringte han. Jeg ringte han fordi jeg ser på han som en venn, og ville bare snakke litt. Det er over en måned siden vi sist var med hverandre, jeg har unngått han litt den siste måneden fordi han har sagt/gjort noen ting jeg har reagert på. Dessuten har jeg kommet frem til at jeg ikke vil ha et sånt forhold til han. Han sa han ville jeg skulle komme innom etter visningen for en kjappis, men ettersom jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle ha sex med han mer, så sa jeg at det ikke kom til å skje, at jeg hadde andre ting jeg måtte gjøre osv. Han sa ikke noe særlig til det, men ville jeg skulle ringe etter visningen. Jeg ringte han etter visningen, fordi jeg ville snakke med han om hvordan det gikk. Han bor ganske nærme der jeg var på visning, så han sa han ville jeg skulle komme innom. Jeg sa ifra til han da at det ikke kom til å skje noe, og at klærne mine ikke skulle av meg. Det var sikkert dumt av meg å stikke innom, men jeg hadde ingen intensjoner om å ha sex med han. Jeg ville bare henge litt, snakke litt, og så dra hjem igjen. Jeg tenkte at om vi klarte å henge sammen uten at det skjedde noe, så ville det være en bra ting. Så snart jeg kom hjem til han og satte meg i sofaen, begynte han å ta på meg. Jeg feide vekk hendene hans og sa "nei". Han dro så fram tingen sin og ville jeg skulle suge han, og da satte jeg meg lenger unna han. Jeg hadde ikke lyst i det hele tatt. Han satte seg over meg og tok så hånda si ned i trusa mi og tok på meg. Jeg prøvde å få ut hånda hans og sa til han at jeg ikke hadde lyst. Jeg prøvde igjen å dra meg unna han, men endte opp med han la seg over meg. Han begynte å kysse meg, men jeg vred bare hodet mitt unna, og da holdt han hodet mitt fast så jeg ikke fikk vridd meg unna meg. Han kysset meg og prøvde å stikke tunga si i munnen min, mens jeg flere ganger prøvde å vri meg vekk. Han begynte så å dra av meg buksa mens jeg prøvde å holde den igjen, jeg sa flere ganger at jeg ikke hadde lyst, sa nei flere ganger. Han la seg over meg igjen og jeg prøvde å dytte han vekk, men han fikk det som han ville. Men han peiset på prøvde jeg igjen å få han til å gi seg. Jeg sa jeg ville hjem, at jeg ikke ville dette. Han lo litt og sa han følte han voldtok meg. Da svarte jeg "er jo bare du som vil det her!" Jeg prøvde å dytte han vekk men til ingen nytte. Jeg prøvde å si ting som skulle få han til å miste lysten og til slutt må det ha funket, for da ga han seg. Jeg gikk på badet for å vaske meg for jeg følte meg så ekkel. Når jeg kom ut igjen tilbød han å kjøre meg hjem. Jeg var sur på han for det han hadde gjort, og det merket han. Like før jeg gikk ut av bilen hans spurte han meg alvorlig om det gikk bra, og det gjorde det jo ikke, men jeg klarte ikke si det til han, så jeg sa bare "jada", og gikk. Like etterpå fikk jeg en melding av han hvor han sa han hadde skikkelig dårlig samvittighet, spurte meg om det gikk bra, og sa sorry. Jeg har enda ikke svart han, for jeg vet helt ærlig ikke om jeg skal svare, eller hva. Jeg er så forvirret nå, jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd. Er dette et overgrep? Jeg føler han tråkket over grensene mine, men jeg føler meg ikke voldtatt ..Jeg har trodd at om man ble voldtatt, så hadde man følt seg helt ødelagt etterpå.. og jeg føler meg ikke ødelagt, bare skuffet, forvirret og lei meg..Jeg tenker jeg ikke burde dratt innom, men jeg visste ikke at han kom til å være sånn. Jeg hadde trodd han var typen som backet unna om jeg sa nei. Men der tok jeg visst feil.. Han er jo en venn, så jeg vil på en måte svare han og si det går bra med meg, men jeg føler det blir feil. Bør jeg svare han? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre.. Anonymous poster hash: 3c177...e72
handballspiller Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 (endret) All sex uten fullstendig samtykke er overgrep. Uansett tidligere forhold, og hvordan det kan føles når du kjenner personen fra før av, og har hatt et intimt forhold. Detter er så absolutt ikke ok, og ikke noe du burde godta. Edit: skrivefeil ;-) Endret 1. mai 2015 av handballspiller
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Tror kanskje det er to sider av en historie her. Veldig mange jenter sier jo "neei" og mener egentlig ja, ikke at det er ditt problem, men kanskje ikke rart at om han trodde du bare prøvde å leke litt kostbar når du dro til han når du visste han ville ha sex, og når han tok opp snoppen, og du bare satte deg lenger unna. Hadde du virkelig ikke ønsket det så hadde du vel dratt med en gang? Og synes det er rart at du bare ble "sur" og liksom satt med han i bilen og slikt, så du likte det kanskje litt? Dette blir sikkert en uglesett kommentar, hehe. Anonymous poster hash: 20205...25f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Tror kanskje det er to sider av en historie her. Veldig mange jenter sier jo "neei" og mener egentlig ja, ikke at det er ditt problem, men kanskje ikke rart at om han trodde du bare prøvde å leke litt kostbar når du dro til han når du visste han ville ha sex, og når han tok opp snoppen, og du bare satte deg lenger unna. Hadde du virkelig ikke ønsket det så hadde du vel dratt med en gang?Og synes det er rart at du bare ble "sur" og liksom satt med han i bilen og slikt, så du likte det kanskje litt? Dette blir sikkert en uglesett kommentar, hehe. Anonymous poster hash: 20205...25f Jeg ante ikke at han kom til å være så pågående, jeg trodde han kom til å gi seg første gangen jeg vred meg vekk, dessuten rakk jeg ikke komme særlig langt unna han før han hadde satt seg over meg. Etterpå var jeg ikke bare sur, men jeg var sur fordi jeg følte han ikke respekterte meg. Hadde jeg likt det han gjorde så hadde jeg vel ikke bedt han om å gi seg? TsAnonymous poster hash: 3c177...e72
Chizue Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Tror kanskje det er to sider av en historie her. Veldig mange jenter sier jo "neei" og mener egentlig ja, ikke at det er ditt problem, men kanskje ikke rart at om han trodde du bare prøvde å leke litt kostbar når du dro til han når du visste han ville ha sex, og når han tok opp snoppen, og du bare satte deg lenger unna. Hadde du virkelig ikke ønsket det så hadde du vel dratt med en gang? Og synes det er rart at du bare ble "sur" og liksom satt med han i bilen og slikt, så du likte det kanskje litt? Dette blir sikkert en uglesett kommentar, hehe. Anonymous poster hash: 20205...25f Derfor skal all NEI bety NEI. Om det ikke betyr nei, så vil det jo ikke bety noe som helst senere. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Tror kanskje det er to sider av en historie her. Veldig mange jenter sier jo "neei" og mener egentlig ja, ikke at det er ditt problem, men kanskje ikke rart at om han trodde du bare prøvde å leke litt kostbar når du dro til han når du visste han ville ha sex, og når han tok opp snoppen, og du bare satte deg lenger unna. Hadde du virkelig ikke ønsket det så hadde du vel dratt med en gang? Og synes det er rart at du bare ble "sur" og liksom satt med han i bilen og slikt, så du likte det kanskje litt? Dette blir sikkert en uglesett kommentar, hehe. Anonymous poster hash: 20205...25f Nå må du faen meg gi deg. Et nei er et nei med mindre annet er avtalt. Her vil kjæresten at jeg dominerer henne. Rett og slett "tvinger henne" til st jeg skal få lov å knulle henne. Dvs hun kan si nei så mange ganger hun vil og jeg skal fortsette men sier hun sikkerhetsordet som f.eks båt e.l så er det tvert stopp. En jente som sier nei på denne måten her og utdyper "jeg har ikke lyst" har jo sagt klart og tydelig ifra! Skjønte poenget ditt men i dette tilfellet gjelder nok ikke denne. Anonymous poster hash: 93fc3...ac9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 jeg syns du skal levere en politianmeldelse, og etter at du har gjort det kan du om du vil sende han en melding om at han faktisk voldtok deg det var ikke noe han bare følte og at vennskapet er over for du regner ikke han som en venn lenger siden han ikke respekterer deg Anonymous poster hash: a4225...e95 Anonymous poster hash: a4225...e95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå