Gå til innhold

Fra HEI til KNULL på 1-2-3

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ganske rar opplevelse i helga. Var i Bergen og sjekket ut Tinder der. Fikk match med ei jente som skrev "Hei ;)" like etter at vi hadde fått match. Da var klokka akkurat passert 18 på lørdag. Så skrev jeg

- Hei, hvem er denne frøkna da?

- En som har lyst på noe hardt ;)

- Haha, jamen så kom og møt meg da! ;)

- Hvor er kjekkasen?

- Utested X

- Er utenfor snart. Gult skjørt og brun veske ;)

Og så gikk vi hjem til henne og hadde sex. Dagen etterpå tenkte jeg på hvor sykt det egentlig var. Var vel ikke passert 19 engang før vi hadde sex. Flere som har opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: da4e5...ac5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det kanskje bare sånn bergensjenter er? Kanskje jeg bor på feil plass? :P

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det et par ganger selv, og jeg er jente, bor ikke i Bergen.. Sånn er det, hverken mer eller mindre :P

Anonymous poster hash: 03712...621
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var selv veldig easy to get en kveld. Var på et utested, hadde ikke hatt sex på lenge, og prøvde å komme meg over noen, så var fast bestemt på at i kveld skal det skje.

Får øye på en skikkelig kjekkas, stirrer på han helt til vi får blikkontakt (haha) og han kommer bort til bordet hvor vi sitter.

Han: "Hei! Jeg skal bare ut en tur, vil du danse når jeg kommer tilbake?"
Jeg: "Ok!"
Han: "Flott, bli sittende!"
--- 30 minutter går før han kommer tilbake ---

Han: "Skal vi stikke hjem til meg?"
Jeg: "Ja!"

Fy søren. Veldig ulikt meg, og jeg skal ærlig innrømme at jeg var lett på tråden den kvelden, men jeg angrer absolutt ikke :) Hvilket syn han har på meg får bare være det samme!

Anonymous poster hash: a00e4...84f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hey, så lenge jeg har noen jeg kan skylde på livmorhalskreft med, så spiller det ingen rolle bare musa før kjørt seg i et skittent knull :)

Anonymous poster hash: b209e...c98

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det et par ganger selv, og jeg er jente, bor ikke i Bergen.. Sånn er det, hverken mer eller mindre :P

Anonymous poster hash: 03712...621

LOL, er det du som har sendt da? :P

AnonymBruker
Skrevet

Livmorhalskreft, smittsomt?

AnonymBruker
Skrevet

Livmorhalskreft, smittsomt?

HPV-virus. Heldigvis mulig å vaksinere seg.

Anonymous poster hash: 914a9...5c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var selv veldig easy to get en kveld. Var på et utested, hadde ikke hatt sex på lenge, og prøvde å komme meg over noen, så var fast bestemt på at i kveld skal det skje. Får øye på en skikkelig kjekkas, stirrer på han helt til vi får blikkontakt (haha) og han kommer bort til bordet hvor vi sitter. Han: "Hei! Jeg skal bare ut en tur, vil du danse når jeg kommer tilbake?"Jeg: "Ok!" Han: "Flott, bli sittende!" --- 30 minutter går før han kommer tilbake ---Han: "Skal vi stikke hjem til meg?"Jeg: "Ja!" Fy søren. Veldig ulikt meg, og jeg skal ærlig innrømme at jeg var lett på tråden den kvelden, men jeg angrer absolutt ikke :) Hvilket syn han har på meg får bare være det samme! Anonymous poster hash: a00e4...84f

Hadde en ganske lik opplevelse.

Ble sjekka opp på dansegulvet som jeg aldri har blitt hverken før eller siden. Hun begynte å kysse på meg etter få sekunder med tett dansing. Dro meg bort i en sofakrok på utestedet og det gikk over til klining/tafsing. Etter et par minutter spør hun hva jeg skal etterpå, jeg svarer at jeg skal hjem regner jeg med, hvorpå hun spør om hun kan få bli med, jeg ler litt og sier ja, så blir hun stille noen sekunder og sier "skal vi dra nå?"

Jeg har aldri noen gang blitt så knulla av ei jente. Hun satt over meg og var den førende part på alle områder hele sexen gjennom.

Har ingen anelse hvem hun er eller hva hun heter. Men tipper hun hadde gått en lengre periode uten sex og var på byen med ett mål for øye.

Uvanlig og pirrende opplevelse :)

Anonymous poster hash: 958de...080

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var selv veldig easy to get en kveld. Var på et utested, hadde ikke hatt sex på lenge, og prøvde å komme meg over noen, så var fast bestemt på at i kveld skal det skje.

Får øye på en skikkelig kjekkas, stirrer på han helt til vi får blikkontakt (haha) og han kommer bort til bordet hvor vi sitter.

Han: "Hei! Jeg skal bare ut en tur, vil du danse når jeg kommer tilbake?"

Jeg: "Ok!"

Han: "Flott, bli sittende!"

--- 30 minutter går før han kommer tilbake ---

Han: "Skal vi stikke hjem til meg?"

Jeg: "Ja!"

Fy søren. Veldig ulikt meg, og jeg skal ærlig innrømme at jeg var lett på tråden den kvelden, men jeg angrer absolutt ikke :) Hvilket syn han har på meg får bare være det samme!

Var han god i senga? Gikk ned og alt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri noen gang blitt så knulla av ei jente. Hun satt over meg og var den førende part på alle områder hele sexen gjennom.

Husket dere kondom? :P

Skrevet

Må si du var heldig med den, TS. Om det ikke bare var en våt drøm, da. :P

AnonymBruker
Skrevet

Var han god i senga? Gikk ned og alt?

Haha, jepp. Fornøyd med kvelden ja!

Skrevet

Hadde en ganske rar opplevelse i helga. Var i Bergen og sjekket ut Tinder der. Fikk match med ei jente som skrev "Hei ;)" like etter at vi hadde fått match. Da var klokka akkurat passert 18 på lørdag. Så skrev jeg

- Hei, hvem er denne frøkna da?

- En som har lyst på noe hardt ;)

- Haha, jamen så kom og møt meg da! ;)

- Hvor er kjekkasen?

- Utested X

- Er utenfor snart. Gult skjørt og brun veske ;)

Og så gikk vi hjem til henne og hadde sex. Dagen etterpå tenkte jeg på hvor sykt det egentlig var. Var vel ikke passert 19 engang før vi hadde sex. Flere som har opplevd noe lignende?

Det er jo dette som er hele formålet med Tinder.

Skrevet

Må si du var heldig med den, TS. Om det ikke bare var en våt drøm, da. :P

Tviler jeg på at det er.

Det er vel heller TS som ikke er klar over at det er sånn Tinder funker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...