Gå til innhold

Ekkel opplevelse med analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er derfor blowjobs er en fin mellomstasjon. Da blir den fin og ren, og man slipper å måtte avbryte akten for å vaske seg.

Anonymous poster hash: c4813...5bc

For du tror at tarmbakterier fra der du driter som skal inn i munnen er bedre enn i fitta, og helt ufarlig? Altså hallo??

Anonymous poster hash: 61fbe...fcf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd analsex en del ganger, og bare en gang var det en ok opplevelse. Ellers har jeg opplevd bæsjrester på penis, at det gjorde veldig vondt, og at det kom masse løs avføring i senga etter å ha brukt analdusj før sex`en. Pjuk....aldri mer!

Anonymous poster hash: 81332...36e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For guds skyld ikke gå fra rumpa til vagina uten å vaske penis først. Urinveisinfeksjon er lumske saker.

Anonymous poster hash: 0f6f2...8a0

For ikke å snakke om skjedekatarr. Usj.

Anonymous poster hash: 4996a...4e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt analsex (ennå), men digger å bruke buttplug eller bli fingra i rumpa. Vil bare bekrefte det andre har sagt om å aldri gå fra anal til vaginal sex... En gang ble jeg fingret i rumpa og deretter vanlig - det endte med urinveisinfeksjon OG den verste soppinfeksjonen jeg har hatt. Ikke gøy.

Anonymous poster hash: 0c8b1...f9d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alltid en analdouche(kjøpes på kondomeriet) før vi har analsex. Hadde aldri klart å slappe av nok til å kunne nyte sexen om jeg ikke hadde brukt det. Kommer aldri til å ha analsex uten å douche først, fordi jeg har lært at det ofte er litt bæsjerester oppi der selv om det ikke kjennes slik ut. Analsex for meg har åpnet en helt ny verden når det kommer til sex, og synes faktisk det er bedre enn vanlig sex. Bruker også å suge direkte etterpå, og har aldri kjent antydning til rar smak :)

Anonymous poster hash: afb10...9df
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alltid en analdouche(kjøpes på kondomeriet) før vi har analsex. Hadde aldri klart å slappe av nok til å kunne nyte sexen om jeg ikke hadde brukt det. Kommer aldri til å ha analsex uten å douche først, fordi jeg har lært at det ofte er litt bæsjerester oppi der selv om det ikke kjennes slik ut. Analsex for meg har åpnet en helt ny verden når det kommer til sex, og synes faktisk det er bedre enn vanlig sex. Bruker også å suge direkte etterpå, og har aldri kjent antydning til rar smak :)

Anonymous poster hash: afb10...9df

Ja, du kjenner vel ikke smaken siden du bruker analdusjen.

Bruker selv det, og har gått helt fint da!

Da jeg var veldig uerfaren hadde jeg en del analsex uten å tenke på at ting kunne gå galt der, og gikk fint. Hadde det vel ca ti ganger, og så skjedde det... avføring på staken. Men var litt uvel den dagen da. Han var ganske gentleman og sa ingenting, og jeg så det heller ikke, men han sa jeg burde ta en dusj og da skjønte jeg det.

Vi slo opp en uke etter dette, og hadde ikke sex etter dette...

Anonymous poster hash: 0b42c...d8b

Skrevet

Halo!! Jeg vil ikke anbefale det (for all del!!) :excl:

Hadde en gang analsex med en som var så veldig glad i det og som absolutt ville det, men da brukte vi kondom og jeg fikk ikke sett kondomen da han tok den ut, så jeg vet ikke om det var avføring på den. Men jeg regner egentlig med at det var det, for:

Prøvde en gang å putte noe i rumpa, og da var det ikke litt avføring, det var masse. Stanken ble ikke en gang fjernet fra gjenstanden etter at jeg vasket den utallige ganger med såpe. Så gjenstanden kunne like gjerne kastes. Avføring er lite lekkert :frustrert:

Jeg kommer aldri til å prøve analsex igjen!

Jeg leste at man bør bruke et produkt som man skyller rumpehullet flere ganger med før man har analsex.

Selv om dette produktet finnes har jeg likevel ikke tenkt til å prøve mer analsex. Å grise med å prøve å rense rumpehullet er ikke noe jeg har lyst til, det er for min del ikke verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...