AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Det brenner inni meg, jeg er så forbannet på alt og alle. ALT er ekkelt og ubehagelig, genseren, bokseren, buksen (som jeg droppet for lenge siden), teppet jeg sitter på, sofaen er kald og ekkel, det er varmt, det er kaldt, kattene er for kosete, fisken må ha mat og det irriterer meg. FAEN! Alt er bare dritt, og jeg vet det er PMS, skulle ønske jeg var mann. Hater å ha det slik, alt er bare dritt og faenskap! Plis kom å avliv meg, jeg takler ikke dette mer. Stygge mensen faenskap, riv ut livmora mi, plis! Jeg vil skrive MI! stygge ordbok faenskap, MI er rett, ikke MIN! Fuck off! Føler får å dra til veggen, for den er i veien! Klarte å dunke borti den med overarmen, og nå gjør det vondt. Fader altså! Hater den personen som absolutt måtte sette opp den veggen akkurat der! Anonymous poster hash: ea505...185
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Velkommen til min dag som premenstruell. Grrr hater alt og alle i dag. Mensen er rett rundt og hjørnet, og da blir ting enda verre. Anonymous poster hash: ea505...185
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå