Gå til innhold

Puste med magen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg prøver å puste med magen og trekker pusten dypt så føler jeg sånn rar følelse i nederst i halsen. Dette er ubehagelig og dermed liker jeg ikke å puste med magen. Gjør jeg det feil eller er det meningen at det skal føles ubehagelig ut?



Anonymous poster hash: cfe72...480
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg prøver å puste med magen og trekker pusten dypt så føler jeg sånn rar følelse i nederst i halsen. Dette er ubehagelig og dermed liker jeg ikke å puste med magen. Gjør jeg det feil eller er det meningen at det skal føles ubehagelig ut? Anonymous poster hash: cfe72...480

Kan være stramme muskler i halsen, evt andre spenninger....

Anonymous poster hash: f0656...1ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...