AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Når jeg prøver å puste med magen og trekker pusten dypt så føler jeg sånn rar følelse i nederst i halsen. Dette er ubehagelig og dermed liker jeg ikke å puste med magen. Gjør jeg det feil eller er det meningen at det skal føles ubehagelig ut? Anonymous poster hash: cfe72...480
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Når jeg prøver å puste med magen og trekker pusten dypt så føler jeg sånn rar følelse i nederst i halsen. Dette er ubehagelig og dermed liker jeg ikke å puste med magen. Gjør jeg det feil eller er det meningen at det skal føles ubehagelig ut? Anonymous poster hash: cfe72...480 Kan være stramme muskler i halsen, evt andre spenninger....Anonymous poster hash: f0656...1ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå