Gå til innhold

Gravid på p-piller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man vite at man har blitt gravid dersom man går på p-piller slik at mensen uteblir? Magen kommer vel ikke før rundt uke 12 og da blir det vel nesten litt for sent med abort..

Anonymous poster hash: c6a31...b55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel en del til hvis du er flink til å ta pillene til rett tid hver dag, men det går jo fint an å ta en graviditetstest hvis du er usikker.

AnonymBruker
Skrevet

Man tar en test :)

Anonymous poster hash: 6c28f...54a
AnonymBruker
Skrevet

Det skal vel en del til hvis du er flink til å ta pillene til rett tid hver dag, men det går jo fint an å ta en graviditetstest hvis du er usikker.

Husker å ta pillene og legen mente at jeg fint kunne ha et par timer forskjell når jeg tar pillene daglig(f.eks. 07 på ukedager og 10 i helger). Har kun gått 1,5 måned siden jeg startet på p-piller, og flere graviditetssymptomer er jo milde bivirkninger flere får mens kroppen vender seg til pillene de første tre månedene. Tror ikke at jeg er gravid for øyeblikket, men uroer meg litt for fremtiden.

AnonymBruker
Skrevet

Husker å ta pillene og legen mente at jeg fint kunne ha et par timer forskjell når jeg tar pillene daglig(f.eks. 07 på ukedager og 10 i helger). Har kun gått 1,5 måned siden jeg startet på p-piller, og flere graviditetssymptomer er jo milde bivirkninger flere får mens kroppen vender seg til pillene de første tre månedene. Tror ikke at jeg er gravid for øyeblikket, men uroer meg litt for fremtiden.

Kjøp deg billige graviditetstester på ebay. Jeg tester ca hver mnd og det koster ingenting nesten. Så ikke uro deg nå da. Ingenting å tenke på.

Anonymous poster hash: 6c28f...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...