AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg blir 21 år nå til høsten, og er fortsatt jomfru. Har blitt kjent med en fyr nå, og vi har snakket en måned og vært på et par dater. Han er fem år eldre enn meg, og ble litt satt ut når jeg fortalte at jeg var jomfru, noe som er veldig forståelig. Han tok det veldig fint, og påstod han ble glad for å høre det, og begynte å fortelle om hvor mye bedre det er med sex når du kjenner personen.Jeg føler meg trygg på han, selv om vi ikke har snakket om å være eksklusive eller bli sammen. Han er også den første jeg faktisk føler meg kåt på. Jeg kunne egentlig tenke meg å ha sex nå snart, for selv om jeg ikke er forelsket i han så begynner jeg å bli glad i fyren! Og jomfrudommen er ikke noe jeg har holdt på i den forstand, men har ventet med å ville gjøre det til det er en jeg kjenner (Ikke et ONS).Er veldig usikker på min egen kropp, og blir stiv, keitete og awkward uten klær. Vet at dette er veldig usexy, men jeg sammenligner meg alltid med andre, og føler jeg ser idiotisk ut. Er så redd for å dumme meg ut. Er det noe spesielt jeg burde tenke på? Noe dere skulle ønske dere visste før dere hadde sex første gang?Har fått høre at jeg er utrolig trang av en som fingra meg, så kanskje det er lurt med glidemiddel... Hadde vært utrolig kleint hvis han ikke klarte å komme inn i meg! Anonymous poster hash: 762ae...a96
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Det kan hende du ikke var våt nok da personen som sa du var trang fingra deg - spesielt med tanke på at du sa at dette er første personen du føler deg kåt på Anonymous poster hash: bcfcc...a33
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Det kan hende du ikke var våt nok da personen som sa du var trang fingra deg - spesielt med tanke på at du sa at dette er første personen du føler deg kåt på Anonymous poster hash: bcfcc...a33 Glemte å nevne at jeg mente kåt i edru tilstand... Samme person som sa det nevnte faktisk at han aldri hadde vært med noen som var så våt, så lenge. Så er rart hvis det skal ha noe å gjøre med det... Anonymous poster hash: 762ae...a96
Gjest Honeyblossom Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Bare slapp av og prøv å ikke tenk så mye på at det skal gjøre vondt og at du skal være for trang osv. Ta dere god tid til forspillet så du blir ordentlig våt. Siden det er første gang så vil det kanskje være litt trangt, men det går seg til. Han vet jo at du er jomfru så da vil han nok være litt ekstra forsiktig også. Første gangen jeg hadde sex begynte jeg å gråte og syns det var dødsflaut, men han jeg var med var veldg forståelsesfull og trøsta meg. Han sa til og med unnskyld for at gjorde meg vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå