Gå til innhold

Hvordan får jeg han ut?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde med meg en ons hjem igår. Han sover enda.. Hvordan får jeg han ut?

Pleier å gå andre veien; at jeg er med noen hjem, og da er jeg som regel høflig nok å sniker meg ut før de våkner..

Tør ikke å vekke han å hive han ut heller. Hva skal jeg si? 😂

Anonymous poster hash: 050ae...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kle på deg og si "Du, jeg må dessverre på jobb i dag (aka jeg jobber i helsevesenet ellerno siden det er 1.mai)". Enten så går han, eller så tar dere følge ut, og når han runder gatehjørnet går du inn igjen.

Denne slår aldri feil hos meg. Litt kjipt hvis du i går fortalte han at du er frisør eller advokat eller whatever og da ikke skal på jobb i dag....



Anonymous poster hash: 875e3...612
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle på deg og si "Du, jeg må dessverre på jobb i dag (aka jeg jobber i helsevesenet ellerno siden det er 1.mai)". Enten så går han, eller så tar dere følge ut, og når han runder gatehjørnet går du inn igjen.

Denne slår aldri feil hos meg. Litt kjipt hvis du i går fortalte han at du er frisør eller advokat eller whatever og da ikke skal på jobb i dag....

Anonymous poster hash: 875e3...612

Nettopp. Jeg sa jeg ikke hadde noen planer idag. Og jeg har allerede stått opp og venter på at han skal våkne..

TS

Anonymous poster hash: 050ae...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.30, og han sover fortsatt? :)

Virker som det var en bra ONS :)

Anonymous poster hash: 676de...4da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.30, og han sover fortsatt? :)

Virker som det var en bra ONS :)

Anonymous poster hash: 676de...4da

Eh, nei.. I tillegg kom vi hjem fra nach kl.10 i morges, og hadde tidenes dårligste fyllesex. Kjenner at det er helt greit om han våkner snart å tar beina fatt hjemover..

TS

Anonymous poster hash: 050ae...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Eh, nei.. I tillegg kom vi hjem fra nach kl.10 i morges, og hadde tidenes dårligste fyllesex. Kjenner at det er helt greit om han våkner snart å tar beina fatt hjemover..

TS

Anonymous poster hash: 050ae...4cc

Tør du kke vekke ham? Er du redd for at han skal gjøre deg noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si du må møte en venninne fordi... Du hadde glemt avtalen eller søsteren hennes har dødd og familien bor langt unna. et eller annet sånn



Anonymous poster hash: 5f638...669
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei.. I tillegg kom vi hjem fra nach kl.10 i morges, og hadde tidenes dårligste fyllesex. Kjenner at det er helt greit om han våkner snart å tar beina fatt hjemover..

TSAnonymous poster hash: 050ae...4cc

da har han ikke sovet så lenge da, så hvis han er som samboeren min på fylla, så sover han glatt i 12 timer :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde at du ikke fikk han ut av deg, siden det lå på seksualitet. :fnise:



Anonymous poster hash: fdac3...e77
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekk han og si du er invitert på middag til noen venner eller familie så han må gå.

Husker jeg ble kastet ut av en ONS kl 9 på morgenen med unnskyldningen at han skulle spise middag hos moren.. hahaha :D

Og når jeg spurte om han ville ha igjen genseren jeg lånte (hadde mistet jakken på byn) så var det et klart nei. Hehe. Den som satt og ventet på buss i sikkert en time på busstoppet en søndag var meg.

Uff glad jeg er ferdig med det der.



Anonymous poster hash: 40e09...2c5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med meg en ons hjem igår. Han sover enda.. Hvordan får jeg han ut?

Pleier å gå andre veien; at jeg er med noen hjem, og da er jeg som regel høflig nok å sniker meg ut før de våkner..

Tør ikke å vekke han å hive han ut heller. Hva skal jeg si?

Anonymous poster hash: 050ae...4cc

Er det ikke bare å vekke ham og be han gå da?

:opplyser: En ons varer vel kun en natt etter hva jeg har forstått?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et han der enda? Vekk han og si du har avtalt å trene med en venninne, siden du ikke orker å sitte inne hele dagen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan da vel bare vekke ham og så går han sikkert helt av seg selv? Han vet jo ikke hvor mye klokka er, han ligger og sover! Du trenger sikkert ikke noen unnskyldning for å få ham til å gå, men ikke begynn å by på kaffe eller noe sånt. Hvis han sier at han vil han noe å spise eller drikke så gi ham et glass vann og si at du synes det er best at han går hjem,



Anonymous poster hash: fdac3...e77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den her som bakgrunnsbilde på dataen din og pass på at han ser det, og så sier du at mannen din kommer hjem snart.

kOWYGn8.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den her som bakgrunnsbilde på dataen din og pass på at han ser det, og så sier du at mannen din kommer hjem snart.

kOWYGn8.jpg

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vekk han og frist han med en blowjob hvis han går innen en time.



Anonymous poster hash: 8b77a...dfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekk han og si: Tyt ut!

Anonymous poster hash: d00f2...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Et kjent problem da jeg var yngre :fnise: Si at du skal til ei venninne og spise , så han må stå opp og dra hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig kan dette være?

Åpne entredøra, og ring hardt på din egen dørklokke, gjerne flere ganger. Lukk døra stille igjen, løp på soveplassen, og så helt opprørt;

MAMMA er HER! Du må ut fort!

Anonymous poster hash: 79b5d...957

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...