Gå til innhold

Og gutta sier at jenter er kompliserte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For det første så betalte han ikke for brusen min (det var det eneste jeg skulle ha). Høres kanskje dumt ut, men for meg føles det normalt at parten som ikke betaler billetten betaler snacks. Eller?

Helt klart. Utrolig dårlig av ham. Hadde faktisk dumpet ham der og da hvis han ikke ville betale for brus når han fikk kino. I tillegg ingen initiativ til sex? Huff, gå videre, kjære...Du virker ganske ung? Kanskje 18-21?

Anonymous poster hash: 79325...244

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon.

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. Utrolig dårlig av ham. Hadde faktisk dumpet ham der og da hvis han ikke ville betale for brus når han fikk kino. I tillegg ingen initiativ til sex? Huff, gå videre, kjære...Du virker ganske ung? Kanskje 18-21?

Anonymous poster hash: 79325...244

Unødvendig å være spydig, det synes jeg virkelig. Du bør tenke over hersketeknikkene du bruker, og dessuten føles det nedverdigene å kalle noen "kjære" i en slik setting. Dessuten tar du helt feil angående alderen, men det har ikke noe med saken å gjøre uansett.

Jeg luftet tankene mine fordi jeg aldri har vært i et forhold, og fordi jeg følte meg usikker på hele greia. Ble glad for at han ikke tok initiativ til sex så fort.

Hvis du ikke har en seriøs tilbakemelding kan du jo la være å si noe, selv om du absolutt skal få lov dersom du vil bruke tiden din på det.

Anonymous poster hash: a70df...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han rett og slett var ekstremt fyllesjuk og prøvde å skjule det for deg? Kan bli litt rar i oppførselen av det.

Anonymous poster hash: 61133...5b1
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...