AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Matcha med en fyr på tinder som jeg snakka med over en måned (samt gullhjerte på snapchat) før vi bestemte oss for å treffes. Første date tok vi en øl ute, på andre date så vi film hjemme hos han. Aldri vært på en date som har vart så lenge, der samtalen har gått så av seg selv. Jeg var skeptisk (tinder...) på om han kun var ute etter sex, men det sa han rett ut at han ikke var. I tillegg prøvde han seg ikke på noe, fikk et fantastisk kyss når jeg skulle hjem. Igår hadde vi vår fjerde date. Jeg hadde invitert han med på kino fordi jeg hadde to gratisbilletter. Han oppførte seg litt rart, men påstod det var fordi han var redusert etter gårsdagens drikking. For det første så betalte han ikke for brusen min (det var det eneste jeg skulle ha). Høres kanskje dumt ut, men for meg føles det normalt at parten som ikke betaler billetten betaler snacks. Eller? Fikk liksom aldri et skikkelig takk heller. Er det bare jeg som er teit? Etter kinoen ble han med hjem og vi snakka i to/tre timer. Han prøvde seg ikke på noe her heller, ingen stryking på armen, ingenting! Likevel viser han tydelig at han er interessert, han spurte om vi skulle finne på noe i helgen og i tillegg ytret han et ønske om at jeg skulle være mer pågående (har følt jeg er masete jeg...). Når han skulle gå fikk jeg en klem, og det virket som han plutselig ble sjenert. På kinoen oppfattet jeg han som litt kald, men samtidig har jeg fått mange komplimenter fra han som jeg aldri har hørt fra noen andre. Som ikke har gått på utseende, men på personligheten min. Noe jeg har satt veldig pris på! Jeg er blitt utrolig betatt av han, men jeg er utrolig usikker. For selv om jeg aldri har møtt en jeg snakker så godt og naturlig med, så har vi enkelte ganske tydelige forskjeller i væremåte osv. Jeg har aldri vært i et forhold, og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg... Han er fem år eldre enn meg, og har hatt tre lange forhold - så føler han har et ansvar haha. Anonymous poster hash: a70df...1c4
Gjest Minesveiper Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Han virker sjenert da Du må hjelpe han litt..
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Reagerer litt på at du skulle ha ham til å betale for brusen når du kom med gratisbilletter. Anonymous poster hash: c18cd...04a 11
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Ja, jeg er nok veldig analyserende, men som sagt så har jeg aldri vært i et forhold. Så jeg kan tydeligvis ikke "reglene" eller mangler sosiale antenner. Tror kanskje jeg reagerte på det med kinoen fordi jeg ville betalt for snacksen selv i en slik situasjon. Gikk ikke på pengene, mer det at han ikke tilbød seg eller sa takk. Men må vel innse at andre ikke tenker likt som meg TS Anonymous poster hash: a70df...1c4
Arca Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Han sa selv at han ikke var helt seg selv. Dette er en enkelt hendelse, I et hav av andre positive ting. Legg ikke så mye I akkurat den.
Gjest Godjente Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Du må ta initiativ til litt kyssing selv da Han er sikkert sjenert. Det med brusen må jeg også si at jeg reagerer på. Får håpe han bare var litt annerledes den dagen 1
Gjest PetterPanne Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Ja gutter er kjempekompliserte. For hvis de ikke prøver seg på noe seksuelt så er det noe som skurrer. Det som er komplisert er planene i hodet ditt om hvordan ting skal utarte seg. Legg vekk forventninger og ikke se på ting som ikke betyr noe. For å bruke ordene vi gutta blir servert en milliard ganger: "Gi han litt tid". Og så er det ingenting i veien med å faktisk prøve å bli litt intim med han. Kanskje han er usikker på hvor grensene dine går. Jeg hadde en kompis som ikke skjønte han kunne tafse og kline med dama før hun tok hånda hans på puppen hennes. Vi er ikke kompliserte vi menn, vi er bare dumme. Dumme fordi vi ikke kan lese deres tanker og skjønne deres planer
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Ja gutter er kjempekompliserte. For hvis de ikke prøver seg på noe seksuelt så er det noe som skurrer. Det som er komplisert er planene i hodet ditt om hvordan ting skal utarte seg. Legg vekk forventninger og ikke se på ting som ikke betyr noe. For å bruke ordene vi gutta blir servert en milliard ganger: "Gi han litt tid". Og så er det ingenting i veien med å faktisk prøve å bli litt intim med han. Kanskje han er usikker på hvor grensene dine går. Jeg hadde en kompis som ikke skjønte han kunne tafse og kline med dama før hun tok hånda hans på puppen hennes. Vi er ikke kompliserte vi menn, vi er bare dumme. Dumme fordi vi ikke kan lese deres tanker og skjønne deres planer Takk for ærlig tilbakemelding! Skal prøve å ta litt initiativ selv. Er som sagt ny i gamet, og ikke så sikker på meg selv hvis jeg kan si det sånn. Er nok mest redd for å gjøre noe feil slik at jeg skremmer han bort, men det nytter vel ikke å tenke slik... Anonymous poster hash: a70df...1c4 Anonymous poster hash: a70df...1c4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Synes han virker ganske simpel og lett jeg. Altså han betalte ikke for brusen din fordi han kanskje følte du forventet det? Takk burde han sagt av normal hødlighet, men ikke alle som har det... Han ble med opp etter kinoen i så mange timer så han er tydelig interessert, og grunnen til at han er litt kaldere er som han sa fordi han var redusert etter drikkingen(blir også slik om jeg er litt hangover), og fordi han følte at han syntes det er kjedelig når han føler han tar mye mer insj enn deg. Og forstår godt fra ditt ståsted at det er lett å tenke at man maser, men nå vet du iallefall at han ønsker mer av deg! Anonymous poster hash: e1694...393
Pawn Hearts Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Synes han virker ganske simpel og lett jeg. Anonymous poster hash: e1694...393 Jeg er stort sett enig med deg, men "simpel" defineres som "tarvelig, dårlig, sjofel", og jeg tror ikke det var helt det du mente. Kanskje ordet du lette etter simpelthen var "enkel"? 1
Gjest krokodillen Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Matcha med en fyr på tinder som jeg snakka med over en måned (samt gullhjerte på snapchat) før vi bestemte oss for å treffes.Første date tok vi en øl ute, på andre date så vi film hjemme hos han. Aldri vært på en date som har vart så lenge, der samtalen har gått så av seg selv. Jeg var skeptisk (tinder...) på om han kun var ute etter sex, men det sa han rett ut at han ikke var. I tillegg prøvde han seg ikke på noe, fikk et fantastisk kyss når jeg skulle hjem. Igår hadde vi vår fjerde date. Jeg hadde invitert han med på kino fordi jeg hadde to gratisbilletter. Han oppførte seg litt rart, men påstod det var fordi han var redusert etter gårsdagens drikking.For det første så betalte han ikke for brusen min (det var det eneste jeg skulle ha). Høres kanskje dumt ut, men for meg føles det normalt at parten som ikke betaler billetten betaler snacks. Eller? Fikk liksom aldri et skikkelig takk heller.Er det bare jeg som er teit?Etter kinoen ble han med hjem og vi snakka i to/tre timer. Han prøvde seg ikke på noe her heller, ingen stryking på armen, ingenting! Likevel viser han tydelig at han er interessert, han spurte om vi skulle finne på noe i helgen og i tillegg ytret han et ønske om at jeg skulle være mer pågående (har følt jeg er masete jeg...). Når han skulle gå fikk jeg en klem, og det virket som han plutselig ble sjenert.På kinoen oppfattet jeg han som litt kald, men samtidig har jeg fått mange komplimenter fra han som jeg aldri har hørt fra noen andre. Som ikke har gått på utseende, men på personligheten min. Noe jeg har satt veldig pris på!Jeg er blitt utrolig betatt av han, men jeg er utrolig usikker. For selv om jeg aldri har møtt en jeg snakker så godt og naturlig med, så har vi enkelte ganske tydelige forskjeller i væremåte osv.Jeg har aldri vært i et forhold, og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg... Han er fem år eldre enn meg, og har hatt tre lange forhold - så føler han har et ansvar haha. Anonymous poster hash: a70df...1c4 Den Eneste som er komplisert her er deg selv
Summers Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Jeg er stort sett enig med deg, men "simpel" defineres som "tarvelig, dårlig, sjofel", og jeg tror ikke det var helt det du mente. Kanskje ordet du lette etter simpelthen var "enkel"? Simpel betyr også "enkel". Det har ikke bare en betydning. Endret 1. mai 2015 av Summers
Pawn Hearts Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Simpel betyr også "enkel". Det har ikke bare en betydning. På engelsk betyr "simple" enkel, ikke på norsk. Hvis du tviler, kan du jo sjekke Bokmålsordboka: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=simpel&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Legg merke til at betydning nummer to bare brukes i faste uttrykk som simpelt tyveri og simpelt flertall. Sier du at en person er simpel, er det alltid negativt ladet. 1
Summers Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 På engelsk betyr "simple" enkel, ikke på norsk. Hvis du tviler, kan du jo sjekke Bokmålsordboka: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=simpel&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Legg merke til at betydning nummer to bare brukes i faste uttrykk som simpelt tyveri og simpelt flertall. Sier du at en person er simpel, er det alltid negativt ladet. Det står jo ikke i lenken din at betydning nummer to bare brukes i faste uttrykk. "Mest foreldet" trodde jeg betydde "ikke brukt så mye nå" ikke at man ikke kan bruke betydning nummer to.
Maleficenta Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 Matcha med en fyr på tinder som jeg snakka med over en måned (samt gullhjerte på snapchat) før vi bestemte oss for å treffes. Første date tok vi en øl ute, på andre date så vi film hjemme hos han. Aldri vært på en date som har vart så lenge, der samtalen har gått så av seg selv. Jeg var skeptisk (tinder...) på om han kun var ute etter sex, men det sa han rett ut at han ikke var. I tillegg prøvde han seg ikke på noe, fikk et fantastisk kyss når jeg skulle hjem. Igår hadde vi vår fjerde date. Jeg hadde invitert han med på kino fordi jeg hadde to gratisbilletter. Han oppførte seg litt rart, men påstod det var fordi han var redusert etter gårsdagens drikking. For det første så betalte han ikke for brusen min (det var det eneste jeg skulle ha). Høres kanskje dumt ut, men for meg føles det normalt at parten som ikke betaler billetten betaler snacks. Eller? Fikk liksom aldri et skikkelig takk heller. Er det bare jeg som er teit? Etter kinoen ble han med hjem og vi snakka i to/tre timer. Han prøvde seg ikke på noe her heller, ingen stryking på armen, ingenting! Likevel viser han tydelig at han er interessert, han spurte om vi skulle finne på noe i helgen og i tillegg ytret han et ønske om at jeg skulle være mer pågående (har følt jeg er masete jeg...). Når han skulle gå fikk jeg en klem, og det virket som han plutselig ble sjenert. På kinoen oppfattet jeg han som litt kald, men samtidig har jeg fått mange komplimenter fra han som jeg aldri har hørt fra noen andre. Som ikke har gått på utseende, men på personligheten min. Noe jeg har satt veldig pris på! Jeg er blitt utrolig betatt av han, men jeg er utrolig usikker. For selv om jeg aldri har møtt en jeg snakker så godt og naturlig med, så har vi enkelte ganske tydelige forskjeller i væremåte osv. Jeg har aldri vært i et forhold, og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg... Han er fem år eldre enn meg, og har hatt tre lange forhold - så føler han har et ansvar haha. Anonymous poster hash: a70df...1c4 Han er sjenert og venter på at du skal prøve deg på noe?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #18 Skrevet 1. mai 2015 Herregud, han sier jo at han vil møte deg igjen så hvorfor gidder du å dikte opp alternative tolkninger ut fra kroppsspråket hans? Han er sjenert og har respekt for deg, og prøver seg derfor ikke. Kanskje han ikke betalte brusen din fordi han var blakk etter gårsdagens drikking og ikke turte å si at han hadde drukki opp alle pengene sine. (Er ikke så gentleman-impressing å si det akuratt) Anonymous poster hash: 1f99f...910
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #19 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er stort sett enig med deg, men "simpel" defineres som "tarvelig, dårlig, sjofel", og jeg tror ikke det var helt det du mente. Kanskje ordet du lette etter simpelthen var "enkel"? Mente simpel som i enkel, ja! Anonymous poster hash: e1694...393
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #20 Skrevet 1. mai 2015 Jeg har nettopp datet en slik mann jeg og... Jeg skjønte meg så lite på han at jeg faktisk ga opp til slutt. Jeg er vant med at hvis jeg hinter kraftig (eller sier noe rett frem) så vil jeg få en respons og da kjører jeg på. Denne gangen hintet jeg, sa det rett frem og fikk ikke noen spesiell respons. Jeg gikk videre fordi jeg føler at jeg er for gammel til å gjette hva folk tenker, men prøv og finn det ut du Ts. Anonymous poster hash: d0451...f9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå