AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Hei! Startet på Loette 28 pillene august i fjor.. Skulle egentlig ha mensen idag, men den kom på søndag og var ferdig igår.. Er dette vanlig? Har ikke glemt noen piller og tar de sånn ca alltid til samme tid på kvelden.. Syntes det er litt ubehagelig å få mensen 5-6 dager før forventet og ikke ha det når jeg går på de hvite pillene.. Anonymous poster hash: da025...5df
m91 Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Om det er normalt veit jeg ikke, men det har skjedd ett par ganger med meg også.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Når man går på p-piller er blødningen unødvendig pga at man ikke har syklus. Det kan skje at man får litt uforutsette blødninger eller at man ikke får blødning i det hele tatt. Men om det skjer ofte vil jeg likevel råde deg å høre med legen din. Jeg har blødninger hele tiden i hytt og pine selv om jeg ikke har syklus og det er visst ikke noe som feiler meg. Anonymous poster hash: 600dc...899
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Når man går på p-piller er blødningen unødvendig pga at man ikke har syklus. Det kan skje at man får litt uforutsette blødninger eller at man ikke får blødning i det hele tatt. Men om det skjer ofte vil jeg likevel råde deg å høre med legen din. Jeg har blødninger hele tiden i hytt og pine selv om jeg ikke har syklus og det er visst ikke noe som feiler meg.Anonymous poster hash: 600dc...899 Hmm okey😅Anonymous poster hash: da025...5df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå