Gå til innhold

P-piller og mens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Startet på Loette 28 pillene august i fjor.. Skulle egentlig ha mensen idag, men den kom på søndag og var ferdig igår.. Er dette vanlig? Har ikke glemt noen piller og tar de sånn ca alltid til samme tid på kvelden.. Syntes det er litt ubehagelig å få mensen 5-6 dager før forventet og ikke ha det når jeg går på de hvite pillene..



Anonymous poster hash: da025...5df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er normalt veit jeg ikke, men det har skjedd ett par ganger med meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man går på p-piller er blødningen unødvendig pga at man ikke har syklus. Det kan skje at man får litt uforutsette blødninger eller at man ikke får blødning i det hele tatt. Men om det skjer ofte vil jeg likevel råde deg å høre med legen din. Jeg har blødninger hele tiden i hytt og pine selv om jeg ikke har syklus og det er visst ikke noe som feiler meg.



Anonymous poster hash: 600dc...899
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man går på p-piller er blødningen unødvendig pga at man ikke har syklus. Det kan skje at man får litt uforutsette blødninger eller at man ikke får blødning i det hele tatt. Men om det skjer ofte vil jeg likevel råde deg å høre med legen din. Jeg har blødninger hele tiden i hytt og pine selv om jeg ikke har syklus og det er visst ikke noe som feiler meg.

Anonymous poster hash: 600dc...899

Hmm okey😅

Anonymous poster hash: da025...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...