AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Dette høres forferdelig pysete ut, men på søndag så bet jeg meg så j*vlig hardt i tungen (aldri hatt så vondt etter bare et bitt før!), og jeg har vondt enda. Blødde ikke etter bittet, men jeg ser to hvite prikker med mye rødt og litt blått rundt bittet, og det er hovent. Det går greit så lenge jeg ikke snakker eller spiser, men nå er jeg så sulten.. Spiste noen sjokoladebiter igår som jeg ALDRI skulle gjort, etter det ble det bare kjempevondt igjen Så jeg bare lurer på om det er noe jeg kan gjøre, om jeg burde dra til lege eller bare vente enda mer, begynner å bli så lei nå Skyller godt med vann så ofte jeg kan forresten.. Anonymous poster hash: 288ee...00a
petterm Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Munnskylllevann desinfisere og er nok bedre enn bare vann. Ville kjøpt Corsodyl på apoteket og skylt med det, gjerne flere ganger om dagen. Brukes etter operasjoner i munnen. Hindrer betennelse.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Dra til legevakta. Dette er unormalt lenge å plages etter et selvbitt i tunga. Anonymous poster hash: a1a39...c61 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Om hevelsen ikke har gått ned noe og det er fortsatt like vondt - eller mer, så kan du jo ringe legevakten og høre med dem. Men Corsodyl kan fjerne små infeksjoner og er lurt å skylle med. Anonymous poster hash: d305c...da5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå