AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jepp.. Så har jeg virkelig skutt meg selv i foten og er forbanna på meg selv, men hva i helvette tenkte HAN på?!?! Jeg var på seminar med jobben, flere var der som jeg ikke jobber med, men som er ansatt i samme firma.. Som vanlig når det er fri bar og god stemning så blir det for mye av det gode.. Dritings ble vi, og et fåtall satt igjen da baren stengte. Jeg hadde snakket en god del med en som er 44 og jobber i en annen avdeling enn meg, løst og fast i sammen med en gjeng rundt et bord. Helt siden middagen hadde jeg merket blikket som grillet meg når jeg ikke så hans vei.. Jeg er ny-singel og kjenner på at motstandsdyktigheten min er totalt fraværende, når man da legger til 2 i promille så er saken avklart... Jeg går til rommet mitt og ikke lenge etter knakker det på døra, der står denne "vel" gifte mannen, som er 20 år eldre enn meg med et jævlig lurt glis.. Hva gjør jeg? Joda, kom inn og knull meg (kunne like gjerne sagt det høyt) Fylle angst "check" , føler meg ekkel, dum og jævlig! Men hva i helvettes navn tenkte denne tosken på?! Har klikket meg inn på facebook profilen hans og til min jævligste skrekk har han en datter som er 5 år yngre enn meg.. Hjelpes! Ja, jeg vet selv at jeg sikkert lot meg være et lett bytte, og var totalt med på leken. Nå sitter jeg igjen og husker bare bruddvis hva som skjedde fordi jeg var drita full, og gremmes.. På toppen av kransekaka.. Uken etter får jeg intern mail på jobb, tror dere ikke denne nesten dobbelt så gamle mannen som er gift og har 3 barn sjekker meg opp og vill ha mer?! Han jobber i helse avdelingen på jobben, og kalte meg inn til "helsesjekk" som jeg forøvrig hadde for noen mnd siden.. Håper jeg har lært.. Og kjære gode eldre karer der ute.. Hva skjer med verden?Anonymous poster hash: ee5d9...f59
King in the North Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Hvis en tyve år eldre herremann, som er "godt" gift banker på hotelldøren din, og du drar ham inn og knuller ham. Da er det din egen feil. Jeg håper også du har lært 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Hvis en tyve år eldre herremann, som er "godt" gift banker på hotelldøren din, og du drar ham inn og knuller ham. Da er det din egen feil. Jeg håper også du har lært Det er begge sin feil. Men bare en av de har ansvar overfor en kone, personlig hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet om jeg var TS. Derimot har tydeligvis ikke denne mannen det, så da hadde jeg heller sendt en liten melding til kona. Nå høres jeg ut som en homewrecker, så får bare legge til at jeg aldri har ligget med en opptatt mann, og heller aldri kommer til å gjøre det bevisst Anonymous poster hash: 768de...71f
SardintrollReturns Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Vel.... det er han som er gift og har unger, og får et forklaringsproblem om noen skulle få snusen i dette. Just sayin'.
King in the North Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Det er begge sin feil. Men bare en av de har ansvar overfor en kone, personlig hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet om jeg var TS. Derimot har tydeligvis ikke denne mannen det, så da hadde jeg heller sendt en liten melding til kona. Nå høres jeg ut som en homewrecker, så får bare legge til at jeg aldri har ligget med en opptatt mann, og heller aldri kommer til å gjøre det bevisst Anonymous poster hash: 768de...71f Poenget er at ts til dels legger ansvaret over på mannen, når hun gjorde noe hun angret på. Det er feigt, ettersom det er helt og holdent hennes feil at hun deltok i aktiviteten hun visstnok skulle ønske hun ikke gjennomførte. At mannen i dette tilfelle er en ussel rotte er da allerede hevet over enhver tvil. Til slutt: blir det ikke litt sykt å sende en melding til kona når ts i full viten om hans familie dro ham inn på hotellrommet sitt og pulte ham? For all del, kona fortjener definitivt å vite om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå