Gå til innhold

Aldersforskjell

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, må si først at dette ikke akkurat er et spørsmål, men jeg stopper ingen i å gi meg et godt argument.

Jeg har sett at det er veldig, veldig mange som er i mot at unge jenter har en kjæreste/venn med ganske så stor aldersforskjell og kan også reagere ekstremt om det handler om sex. Det blir ment at alt det vi gjør er å bli utnyttet og at gutten blir sett på som en pedofil. Jeg har også sett at menn her inne skriver at de tenner på yngre jenter i tenårene og i russebukser. De deler det som gjør dem tent, og det betyr ikke at de bør være en pedofil på noen som helst måte. De fleste har jo for all del ikke ligget med eller voldtatt en sjel?

Noe jeg også har sett er foreldre som har skrevet masse om sine meninger og at dere nesten kunne drept for at ikke deres datter skal være rundt med noen som er ganske mange år eldre. Jeg snakker altså ikke om at en på 16 skal ha en kjæreste på 30, det mener jeg selv er altfor mye. Selvfølgelig fins det gutter, eller menn, som gjør fæle ting mot yngre jenter, og jeg forstår at man kan være redd for at ens datter kan bli utsatt. Men jeg syns også det er utrolig feil av mange å dømme mennesker på den måten og drar alle under en kam, for det finnes også gutter som har det helt greit med en yngre. Er en gutt håpløst forelsket i deg, så er det deg han er forelsket i? I personligheten din, hvordan du ser ut og alt ved deg. Aldersforskjellen kan ikke gjøres noe med. Er barnet ditt oppdratt på riktig måte, er barnet ditt i stand til å ta riktige valg.

Jeg er i allefall 16 år og har alltid likt å kunne snakke med en eldre som vet mer om verden og forstår mye mer enn det jeg gjør. Jeg har også en kjæreste på 22 som blir 23 i år. Han gjør meg veldig lykkelig og jeg er utrolig glad i han :)

Anonymous poster hash: 70cc5...7d8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er en grei forskjell jeg, 7 års forskjell er ikke det verste, og du er jo "trusemyndig", som noen kaller det, og jo eldre du blir jo mindre vil den forskjellen ha å si. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...