Gå til innhold

Klem etter date, deretter stillhet? wtf?

Fremhevede innlegg

Gjest gjestvest
Skrevet

Klem er bare en fin måte å si hade på. Det betyr ikke noe som helst. Jeg mener: Hva skulle man ellers ha gjort: Håndtrykk igjen? Vinke? Alt annet ville ha vært merkelig. Derfor er klem den beste måten å bare avslutte kvelden på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kjemien ikke er til stede er et håndtrykk helt greit.

Skrevet

Ved ankomst til første daten så har det alltid vært håndtrykk med 'offisiell' hilsning.

Anonymous poster hash: 5b2bf...d72

Seriøst? Ingen klem? Er det blind-date skjønner jeg det men..

AnonymBruker
Skrevet

Å gi klem er da helt normalt? Jeg gir alltid klem både når vi møtes og når vi tar avskjed på daten.

Anonymous poster hash: be8a0...249
Skrevet

Å gi klem er da helt normalt? Jeg gir alltid klem både når vi møtes og når vi tar avskjed på daten.

Det er ikke normalt for alle å gi klemmer til alle og enhver.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt for alle å gi klemmer til alle og enhver.

Det er ikke alle og enhver. Det er en person man har utvekslet tanker og meninger med over noen meldinger på en datingside. når man da bestemmer seg for å møte denne personen, er det naturlig med en klem synes jeg.

Skrevet

Det er ikke alle og enhver. Det er en person man har utvekslet tanker og meninger med over noen meldinger på en datingside. når man da bestemmer seg for å møte denne personen, er det naturlig med en klem synes jeg.

Det er din mening, og den skal du selvfølgelig få lov til å ha. Men det avhenger veldig av situasjon og stemning. Noen ganger er det naturlig, andre ganger ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Synes holdningen din er skikkelig turn-off, sjonkelrolf. Virker som du lett tar deg nær av ting, eller at du har utrolig liten toleranse/tålmodighet. Det er ikke helt bra i datingverden..

Hadde jeg spotta passiv aggressiv oppførsel hos en jeg har begynt å snakke med/date, hadde jeg fått kalde føtter ganske kjapt..

:)

Anonymous poster hash: 54864...3e5
Skrevet (endret)

Synes holdningen din er skikkelig turn-off, sjonkelrolf. Virker som du lett tar deg nær av ting, eller at du har utrolig liten toleranse/tålmodighet. Det er ikke helt bra i datingverden..

Hadde jeg spotta passiv aggressiv oppførsel hos en jeg har begynt å snakke med/date, hadde jeg fått kalde føtter ganske kjapt..

:)

Så det at det ikke alltid føles naturlig å gi klemmer er et tegn på passiv aggresjon? Eller f.eks. å se på hva folk faktisk gjør, ikke bare høre hva de sier?

Edit: på hvilken måte synes du jeg har liten toleranse/tålmodighet?

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

*snip*

Hadde vært spennende å høre svaret... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...