AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Ved ankomst til første daten så har det alltid vært håndtrykk med 'offisiell' hilsning. Helt greit det. Samtalen går, hygglig tid hvor man blir kjent med hverandre og ser litt forskjellige sider av hverandre. Når man da skal gå til hver sitt, så vil mennene alltid ha en klem (etter første date, null alkohol). Men, så blir det helt stille. Tidligere har dem sendt mange meldinger og fortalt og stilt spørsmål. Hvorfor i helsiken ber dem om klem?? Når er det 'akseptabelt' at jeg tar kontakt med dem??? Jeg forstår virkelig ikke menn. Jeg hater å date, det føles som en emosjonell berg og dalbane Nå vil jeg av! Anonymous poster hash: 5b2bf...d72
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Grunnen til at du ikke hører noe fra de er fordi de ikke føler noe kjemi med deg. Klemmen er en sympatiklem hvor han ønsker deg lykke til videre.Anonymous poster hash: a3fa3...b75 5
sjonkelrolf Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Det er da normal høflighet? Ikke nødvendigvis bare normal høflighet. Jeg ber ikke om klemmer hvis det ikke er naturlig å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 De var nok kun ute etter klem. Anonymous poster hash: 838b9...4fb 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Klem er for meg en natulrlig avslutning på en ikke veldig god date Anonymous poster hash: c6088...ce7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Vanligvis er det fuck and run som gjelder. I dette tilfellet ble det kun hug and run.. Ikke mye å lage oppstyr over da. Anonymous poster hash: e2a22...0f2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Det virker veldig formelt. Tror du må være litt mer laidback på datene dine, flørte litt mer. En klem er kjedelig, et kyss er bedre. Ikke snakk om formelle ting, som om det var et intervju. Hold samtalen lett og ledig. Hvis han ikke spør om et nytt treff på den første daten, er der ofte ingen særlig kjemi. Ikke se på dating som en "jobb" og et ork, da kommer du ikke særlig godt ut av det. Anonymous poster hash: 7057c...4d4
Arca Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Du virker lei deg for at det ikke blir noe mer svar fra de, noe som er helt greit. men det der med klem skjønner jeg ikke hvorfor du henger deg opp i. Det er nok det første dette handler om.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Jeg klemmer både ved ankomst og ved avskjed, og det gjelder egentlig for alle min venner og dater. Ser på det som helt normalt. Anonymous poster hash: 61424...442
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 De var nok kun ute etter klem. Anonymous poster hash: 838b9...4fb Uff, typisk menn, det! Anonymous poster hash: 05eb8...e85 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Ja, jeg legger ikke noe særlig i en klem. Et kyss derimot... Anonymous poster hash: 6582b...3aa
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Jeg klemmer både ved ankomst og ved avskjed, og det gjelder egentlig for alle min venner og dater. Ser på det som helt normalt. Anonymous poster hash: 61424...442 Jeg henger rundt halsen på dem fra de kommer til de går, men de ringer aldri tilbake. Anonymous poster hash: 36724...743 1
lillsunshine Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Noen er veldig høfflige og gir bare klemmer. Var på ene eneste date med en fyr en gang, og jeg fikk klem da vi møttes og da vi skiltes, helt fra hans initativ. Men han følte nok ikke kjemien, for han var ikke kean etter det. Jeg tviler på at klemmen var en sympatihandling da han gjorde det når vi møttes også. Det er nok noe han er vant med å gjøre.
superpuma Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 Vært på noen dater med en nå, og igår fikk jeg en klem da jeg skulle gå... Kanskje noen av dem bare er sjenert? "Min" ytret ønske om å finne på noe i helgen, og da burde han vel være interessert.
Million Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Jeg ville ikke lagt noe som helst i det faktum at han ga deg en klem. Man klemmer jo "alle", det er normalt å gjøre enten når man møtes eller når man skilles... ofte i begge situasjoner. En klem er en naturlig del av et hilse- eller farvel-rituale som er helt normalt. Har ingenting med hvorvidt du liker personen på "den" måten eller ikke å gjøre. Overhodet ingenting. Ville ikke tenkt to ganger over "hvorfor klemte han meg". Det gjør han sikkert med alle jenter han kjenner. Skjønner at du er lei av date-sirkuset. Det må være slitsomt. Men sånn er det når man leter etter Den Rette. Man må sortere gjennom en hel haug med råtne epler før man finner et fint et i kurven :- ) Men plutselig en dag finner du ham, og kanskje da i en situasjon du ikke hadde forventet. Lykke til! Endret 1. mai 2015 av Million
sjonkelrolf Skrevet 1. mai 2015 #18 Skrevet 1. mai 2015 Jeg ville ikke lagt noe som helst i det faktum at han ga deg en klem. Man klemmer jo "alle", det er normalt å gjøre enten når man møtes eller når man skilles... ofte i begge situasjoner. En klem er en naturlig del av et hilse- eller farvel-rituale som er helt normalt. Har ingenting med hvorvidt du liker personen på "den" måten eller ikke å gjøre. Overhodet ingenting. Det synes jeg ikke. Klemmer er noe jeg gir folk jeg ser på som venner, og da helst jenter. En klem fra meg på date kan man faktisk tolke som at jeg liker personen, og synes det var hyggelig å tilbringe tid sammen med. Var daten av en slik karakter at jeg ikke kan tenke meg å gjenta det, gir jeg ingen klem, men et høflig håndtrykk. Hva gutta angår går det i håndtrykk, som regel. Eller en såkalt "bro hug".
lillsunshine Skrevet 1. mai 2015 #19 Skrevet 1. mai 2015 Det synes jeg ikke. Klemmer er noe jeg gir folk jeg ser på som venner, og da helst jenter. En klem fra meg på date kan man faktisk tolke som at jeg liker personen, og synes det var hyggelig å tilbringe tid sammen med. Var daten av en slik karakter at jeg ikke kan tenke meg å gjenta det, gir jeg ingen klem, men et høflig håndtrykk. Hva gutta angår går det i håndtrykk, som regel. Eller en såkalt "bro hug". Men det er sånn du tenker, også har andre uttalt seg om at de ikke legger noe i en klem. Derfor er det ikke vits å sitte å gruble over dette, for alle er ikke like og vi kan ikke lese tankene til denne mannen.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #20 Skrevet 2. mai 2015 Jeg kunne også ha funnet på å gi en klem etter en date, selv om jeg hadde funnet ut underveis at det ikke var rette mannen for meg. Er noe med å være høffelig og avslutte en date på en "fin måte". Anonymous poster hash: 04799...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå