Gå til innhold

Hvor lenge før bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge var dere sammen med kjæresten før dere bestemte dere for å gifte dere/fridde/ble fridd til? Og hvor lenge hadde dere vært sammen da bryllupet sto/skal stå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde vært sammen i nesten 2 år når han fridde.

Og vi vil ha vært sammen i 4 og et halvt når vi gifter oss!

Skrevet

Tre år da han fridde, seks og et halvt da vi giftet oss.

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 6 år når han fridde.

7 når vi gifter oss.

Skrevet

Vi hadde kjent hverandre i en halv time da vi ble forelsket,

men kjent hverandre i ni år da vi ble sammen,

forlovet etter to og et halvt år og gift etter fire.

Skrevet

Vi hadde vært ilag i 2 år da jeg fridde :wink:

Skrevet

Nå har ingen fridd hos oss, men vi ble enige om å forlove oss da vi hadde vært sammen i fire år. 22. september har vi vært sammen i 10 år. Vi gifter oss om 2-3 år, så vi vil ha vært sammen i 12-13 år når vi gifter oss.

Skrevet

Vært sammen i tre og et halv når vi ble forlovet, fire og et halvt når vi giftet oss

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 2 år da vi forlovet oss, og vil ha vært sammen i 3 og et halv år når vi gifter oss neste år. :-)

Skrevet

Forlovet oss på ettårsdagen, skal gifte oss på 2 og et halvt års dagen (datoen for bryllupet er planlagt utifra dette)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 10 mnd da han fridde og satte på oss ringer på 1 års dagen. Vi har vært sammen i 2.5 år da vi gifter oss.

Skrevet

Vi forlovet oss etter 4 år og giftet oss to dager etter 10 års dagen vår!

Skrevet

Noe på gang her, Lillian? Ble litt nysgjerrig nå. :-)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i nøyaktig 4 år da han fridde, og har vært sammen i litt over 5 år når vi gifter oss :-)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i fem måneder når vi begynte å snakke om å gifte oss, ni når han fridde og kommer til å ha vært sammen i ett år, elleve måneder og en dag når vi gifter oss...

Skrevet

Jeg og samboer møttes for 6 år siden. Jeg var på vei hjem fra deltidsjobben min som servitør en sen lørdagskveld. Kjæresten min og jeg hadde kranglet en del hele uken, jeg var sliten, hadde lungebetennelese og subbet hjem i miniskjørt (jobbantrekket). Det var en iskald høst, og plutselig begynte det å snø.. Plutselig dukket det opp en kar fra "intet", og spurte om jeg ville være med på fest i nabo-blokken. Jeg takket surt nei, og småløp hjem. Kjæresten som skulle hente meg var opptatt med andre ting, fikk tlf om at han ikke kunne hente meg likevel. Da jeg kom ut av huset, var det plutselig to gutter som ville ha meg med på en fest i nabo-blokken. Jeg svarte nei enda en gang, men plutselig kom to perifere venniner av meg (medstudenter) som også skulle på den samme festen.... og jeg bestemte meg for å være med en liten tur likevel....Det angret jeg ikke på, for han som eide kåken ble min tilkommende til slutt :kul:

Skrevet

Jeg svarte på feil inlegg... dette skulle være hvordan vi møttes. MEN for å svare på det det ble spurt om: Vi har vært sammen i 6 år. 7 år når vi gifter oss... Det er lenge....?, tiden har iallefall gått så fort

Skrevet

Vi snakket om å gifte oss allerede etter ett års tid. Da vi hadde vært sammen 2½ år fridde han, og fikk selvsagt ja. Vi gifter oss vel om ca 4 år, da vil vi ha vært sammen 9 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...