AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg har begynt å gå til kiropraktor for første gang. Kiropraktoren er veldig flink og jeg kjenner mange som bruker han også. Jeg har bare gått noen ganger og jeg har fremdeles vondt. Hvor mange behandlinger trenger man? Er det vanlig å ha vondt etter behandling? Jeg var i går og kjenner smerter i ryggen i kveld. Jeg tror ikke kiropraktor har skadet meg på noen som helst måte fordi han var veldig forsiktig og knadde mest. Han har sagt at det kan være ømt etterpå. Jeg har bare lyst at dette skal virke. Anonymous poster hash: a8dc6...ac1
Gjest Saxofon Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Jeg har det kanonvondt dagen etterpå (men på en annen måtr enn skaden), men det er over etter en dag. min kiro sa til meg at det er helt normalt. Det blir bra etterpå! Hvor mange behandlinger vil jo variere hvor stor skaden er, hvor stiv du er og hva du selv gjør. Hvis du har mulighet så gjerne gå en tur rett etter behandling Når det sto på som verst så hadde jeg 2 behandlinger i uken i 6 uker, nå går jeg 1 gang annenhver måned bare for å forebygge
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 6-8 behandlinger burde være nok til at man begynner å merke noe i positiv retning. Det er ikke uvanlig å oppleve smerter etter behandling. Anonymous poster hash: d5759...a59
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Tusen takk for svar. Jeg tok en voltaren som jeg har fått resept på av fastlege. Jeg liker egentlig ikke å bruke dem siden de skal være litt sterk for magen, men en av og til går greit. Jeg tror jeg vil fortsette med behandlinger fordi jeg føler at han vet hva han holder på med og andre i familien har vært hos han. Anonymous poster hash: a8dc6...ac1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå