AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Hvilket møbler på terassen har dere? I sommer skal jeg gjøre uteplassen litt bedre, og tenkte å investere i noen nye møbler og ting. Fra før av hsr jeg et bord med fire stoler, som jeg ikke helt synes fungerer, og vil bytte de ut. Har også laget en pallesofa med madrass på, som fungerer ok, men mangler bord til den og å style med pledd etc. Vurderer å kjøpe et loungesett med "sofa", bord og to stoler, eller å investere i en hengestol a la Miami på plantasjen. Hva har dere andre på terassen, og hva ville dere ha valgtaler de møblene? Noen som vil vise bilder av sin terasse? Anonymous poster hash: b1829...274
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Vi har hjørnesofa og bord i "spisestuehøyde", med et par matchende pinnestoler i tillegg. Det gir god plass til middagsgjester, eller til at to personer kan ligge og late seg i hver sin ende av sofaen (med øl/vin/snacks/mat/musikk/levende lys/løsing av verdensproblemer) på deilige sommerkvelder. Anonymous poster hash: cee39...567
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Vi har sitteplasser på alle husets sider, da vi har sol hele døgnet om sommeren. Vi har hjørnesofa der vi har morgen og formiddagssol, bord og 6 stoler på veranda der vi har grill, sofa og stoler, samt solsenger der vi Jar basseng og bare stoler på fremsiden. Bruker hjørnesofa mest, så kommer solsenger og veranda når vi spiser. Anonymous poster hash: e8595...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå