AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg leser til stadighet om unge menn som faller om av hjertestans, var to saker om det forrige uke og, og felles for dem er ofte at de spiller fotball/ballspill. Ikke så sunt med sport alikevel? http://www.vg.no/sport/fotball/belgisk-fotball/bakengas-naere-venn-doede-etter-hjertestans-skremmende/a/23444567/http://www.vg.no/sport/haandball/norsk-haandball/haandballspiller-doede-paa-trening/a/23434376/ Og en ting til: har perfekt blodtrykk men hvilepulsen er litt høy om dagen, ikke lenge siden legen lyttet nøye og var fornøyd, men blir stresset av slike artikler i perioder med hjertebank og høy puls. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 6d59d...3ee
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Statistisk sannsynlighet for å dø av hjertestans når man er ung er svært, svært liten. Såvidt jeg husker er det da som oftest medfødt hjertefeil eller lignende som forsårsaker det. Dette kan du ikke gå rundt og uroe deg for. Hva er formålet med det? Hva vil det ha å si - positivt/negativt? Anonymous poster hash: f67fb...bec
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Statistisk sannsynlighet for å dø av hjertestans når man er ung er svært, svært liten. Såvidt jeg husker er det da som oftest medfødt hjertefeil eller lignende som forsårsaker det. Dette kan du ikke gå rundt og uroe deg for. Hva er formålet med det? Hva vil det ha å si - positivt/negativt?Anonymous poster hash: f67fb...bec Bruker aldri tenke på det, men tilfeldigvis som hjertebank og høy puls har oppstått så har jeg sett så mange av disse artiklene i media så det setter tanker i spinn ;P Anonymous poster hash: 6d59d...3ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå